تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آستون ماتین رپید با کیت AMR رونمایی شد

استون مارتین به تازگی نسخه‌ی AMR را برای خودروی سدان رپید رونمایی کرده است که دارای بدنه‌ی فیبر کربنی و قدرت ۵۸۰ اسب بخار است.

AMR بخش خودروهای ارتقا یافته و مسابقه‌ای استون مارتین است و به ارتقای مدل‌های خیابانی این شرکت نیز می‌پردازد. جدید‌ترین محصول واحد AMR، نسخه‌ای تولید محدود از نسخه‌ی سدان آستون مارتین رپید است. هدف استون مارتین از تولید چنین خودرویی، ارائه‌ی یک سدان چهار در سریع است که راحتی مناسبی نیز برای سرنشینان به ارمغان بیاورد. تولید این خودرو به ۲۱۰ دستگاه محدود شده است و قیمت آن‌ها نیز در بازار ایالات متحده از ۲۴۰ هزار دلار آغاز می‌شود. تحویل این خودرو به مشتریان نیز از سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

Aston Martin Rapide AMR

استون مارتین رپید AMR از همان پیشرانه‌ی V12 استون مارتین استفاده می‌کند که این پیشرانه‌ی تنفس طبیعی توانایی تولید ۵۸۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. برای اینکه بدانید قدرت و گشتاور مدل رپید AMR در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد رپید چقدر ارتقا پیدا کرده است باید اشاره کنیم که مدل رپید S توانایی تولید ۵۵۲ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. برای دستیابی به این قدرت در نسخه‌ی AMR، استون مارتین اقدام به استفاده از مانیفولد هوای بزرگ‌تر و ورودی‌های هوای ارتقا یافته‌ی دوگانه در پیشرانه‌ی این خودرو کرده است. این خودرو با تغییرات انجام در عرض ۴.۲ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و دارای حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت است.

Aston Martin Rapide AMR

برای اینکه شاسی و توانایی‌های حرکتی استون مارتین رپید AMR با قدرت بالاتر پیشرانه‌ی این خودرو همخوانی داشته باشد استون مارتین از سیستم تعلیق جدید در این خودرو استفاده کرده که ارتفاع آن را تا ۱۰ میلی‌متر کاهش داده است. همچنین از کمک فنر‌های فعال نیز در رپید AMR استفاده شده است که این کمک فنرهای فعال سه نوع حالت رانندگی مختلف را در اختیار راننده قرار می‌دهند. برای مهار کردن این سدان پرقدرت و سریع، استون مارتین به صورت استاندارد از ترمزهای کربن سرامیکی استفاده کرده است که کالیپرهای آن در جلو دارای شش عدد پیستون و در عقب چهار عدد پیستون دارد. برخی از بخش‌های سیستم ترمز این خودرو بنابر اعلام شرکت سازنده، با سیستم ترمز استون مارتین ونکوش S یکسان است. برای مثال گردگیر محافظ دیسک و روکش کالیپرها با خودروی ونکوش S یکسان هستند. ضمن اینکه طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که به خنک کاری بهتر ترمزها کمک می‌کند.

Aston Martin Rapide AMR

بیشتر بخش‌های استون مارتین رپید AMR از خودروی مفهومی استون مارتین که در سال ۲۰۱۷ رونمایی شده بود اقتباس شده است. این نسخه‌ی نهایی و قابل تولید که حالا رونمایی شده است دارای قطعات فیبر کربنی زیادی در قسمت‌های مختلف خود است. برای مثال باید به اسپیلیتر جلوی فیبر کربنی، رکاب‌های جانبی فیبر کربنی، اسپویلر عقب فیبر کربنی و دیفیوزر عقب فیبر کربنی اشاره کرد. همچنین کاپوت این خودرو نیز از جنس فیبر کربن است و برروی آن ورودی‌های هوای بزرگی تعبیه شده است. در بخش پایینی قسمت جلو نیز چراغ‌های روشنایی در روز از نوع LED قرار گرفته‌اند که به شکل گرد هستند. در بخش عقبی استون مارتین رپید AMR نیز چهار عدد خروجی اگزوز مشاهده می‌شود که صدای بسیار زیبایی تولید می‌کند و بر روی آن‌ها نشان AMR به چشم می‌خورد.

Aston Martin Rapide AMR

در انتها نیز استون مارتین اقدام به نصب رینگ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی بر روی این خودرو کرده است که این رینگ‌ها به روش فورج کاری تولید شده‌اند. طراحی این رینگ‌ها نیز بسیار خاص و زیبا است و پره‌های آن ظاهری همانند حرف X انگلیسی دارند. روی این رینگ‌های نیز تایر‌های میشیلن از سری سوپر اسپرت قرار گرفته است.

Aston Martin Rapide AMR

با وارد شدن به کابین رپید AMR مشاهده خواهید کرد که استون مارتین در فضای داخلی این خودرو استفاده‌ی گسترده‌ای از فیبر کربن انجام داده است. برای مثال کل کنسول مرکزی که از جلو تا انتهای کابین ادامه دارد از جنس فیبر کربن است. همچنین صندلی‌های اسپرت این خودرو دارای پوششی از جنس چرم آلکانترا هستند و دو نوع تریم داخلی قابل انتخاب هستند. برای خریدارانی هم که علاقه دارند تا پول بیشتری را برای این خودرو خرج کنند، استون مارتین آپشن‌های بیشتری را عرضه می‌کند که شامل رنگ‌های مختلف بدنه می‌شود. خریداری این خودرو با مراجعه به واحد Q در شرکت استون مارتین می‌توانند به شخصی سازی بیشتر خودروی خود بپردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آستون ماتین رپید با کیت AMR رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..