تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد اینستاگرامی یامین‌پور از پست حاشیه‌ساز کواکبیان

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان، امسال نیز همانند دوره‌های قبلی، حواشی گاها مهم‌تر از متن دارد. همین چند روز پیش بود که یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس در اقدامی عجولانه و نسنجیده بیان کرد فدراسیون فوتبال فلسطین از رقیب ایران یعنی مراکش حمایت کرده است؛ ادعایی که البته از اساس بی‌پایه بود. پس از انتشار پست مذکور در فضای مجازی مشخص شد که صفحه مربوط به یک دونده فلسطینی است و بخشی از آن دستکاری شده بود.

در همین رابطه وحید یامین پور، فعال فرهنگی و مجری برنامه جهان آرا در صفحه شخصی اینستاگرام خود از این اتقاق انتقاد کرد. او در پستی که به اشتراک گذاشت نوشت:
جام_جهانی
این چه دست شومی است که می‌خواهد همه را علیه هم به کینه و بغض و دشمنی بیاندازد؟
#عرب‌ را علیه #فارس
فارس را علیه عرب
فلسطینی را علیه ایرانی
ایرانی را علیه فلسطینی
مسلمان را علیه غیر مسلمان
غیرمسلمان را علیه مسلمان
#شیعه را علیه سنّی
#سنّی را علیه شیعه
سفید پوست را علیه رنگین پوست
رنگین پوست را علیه سفید پوست
و...
عجیب است که حتی مفرّح ترین اتفاق دنیا یعنی جام جهانی فوتبال هم به بهانه‌ای برای کینه توزی و نفرت پراکنی بدل می‌شود.
چه کسی پشت اینهمه نفرت پراکنی ملتها علیه یکدیگر است؟!
خداوند در #قرآن ایجاد #کینه و بغض را از ویژگی‌های #شیطان می‌داند؛ جالب این که شیطان این کینه و نفرت را به بهانه "بازی و تفریح" درست می‌کند:
إنما يريد #الشيطان أن يوقع بينكم العداوة والبغضاء في الخمر و الميسر(المائده ٩١)
هر صدایی که ملت‌ها را به جان هم اندازد و آنها را از هم متنفر کند شیطانی است و لازم نیست بگوییم که در تاریخ معاصر ما این دو بهم زنی ماموریت کثیف چه کسانی بوده! جز همین شیطان صفتان هیچ کس نفرت‌انگیز نیست.
فقط می ماند ساده‌لوحانی که ابزار و بازیچه این اتفاق شیطانی می‌شوند. کاش فوتبال با اینهمه هیجان، بهانه‌ی دوست داشتن باشد نه بهانه‌ی نفرت.
#فوتبال
#جام_جهانی_2018

فوتبال : تقابل عشق و نفرت یا هیجان لذت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد اینستاگرامی یامین‌پور از پست حاشیه‌ساز کواکبیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..