تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سؤال و جواب جالب دو کاربر با وزیر ارتباطات +تصویر

سوال و جواب طنز دو کاربر با وزیر ارتباطاتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی  توییتر بسیار  فعال است و تقریبا هر مسئله‌ای را که مربوط به حوزه کاری‌اش باشد پیگیری می کند، به عنوان مثال دو کاربر این شبکه اجتماعی سوالات متفاوتی را از او پرسیده‌اند  و جهرمی هم  با لحن جالبی پاسخ آنها را داده است.

یکی از این کاربران در خصوص اپلیکیشن جام۲۱ (جام جهانی ۲۰۱۸) که توسط برنامه اختصاصی عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما به کاربران و علاقه‌مندان به این رویداد بین‌المللی عرضه شده سوالی را از آذری جهرمی پرسیده و وزیر ارتباطات هم پاسخ وی را داده است.

سوال و جواب جالب کاربر از آذری جهرمی:

سوال و جواب طنز دو کاربر با وزیر ارتباطات

سوال و جواب طنز دو کاربر با وزیر ارتباطات

کاربر دیگری در خصوص سفارش غذای خود از آذری جهرمی پرسیده است که جواب جهرمی را در ادامه می‌بینید:

سوال و جواب طنز دو کاربر با وزیر ارتباطات

سوال و جواب طنز دو کاربر با وزیر ارتباطات

سوال و جواب طنز دو کاربر با وزیر ارتباطات

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سؤال و جواب جالب دو کاربر با وزیر ارتباطات +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..