تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لازمه بهره‌گیری از توان نخبگان در  توسعه تحقیقات پژوهشی هوافضا

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  منوچهر منطقی رییس مرکز ملی فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت توسعه خدمات فضایی در جامعه، بیان کرد: برای تحقق اهداف سند جامع توسعه هوافضای کشور باید توسعه پژوهش در سطح کلیه مراکز علمی کشور و ایجاد همکاری به صورت کنسرسیومی در سطح ملی و بین‌المللی را پیگیری کنیم.

وی افزود: این پژوهش‌ها باید در حوزه‌های مختلف فضایی مانند کاربری نظامی، تحقیقاتی، زیست‌محیطی، سنجش از دور مخابراتی، تعیین موقعیت و هواشناسی توسعه یابد.

به گفته منطقی، استفاده از نیرو‌های نخبه و مجرب در بحث توسعه تحقیقات و پژوهش‌های فضایی در کشور بسیار مهم است و باید از نخبگان فضایی کشور در این عرصه بهره ببریم.

رییس مرکز ملی فضایی معاونت علمی ادامه داد: به‌کارگیری دست‌آورد‌های پژوهشی و فناوری فضایی در راستای تقویت بنیه صنعت هوافضا از طریق تجاری‌سازی یا انتقال و جذب فناوری نیز مرحله دیگری است که در این صنعت بسیار مهم و حیاتی است.

انتهای پیام/

پیشرفت اهداف سند جامع هوافضا به کمک پژوهش‌های علمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لازمه بهره‌گیری از توان نخبگان در  توسعه تحقیقات پژوهشی هوافضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..