تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انیمیشن «شگفت انگیزان ۲» رکورد زد

انیمیشن شگفت انگیزان 2 رکورد زدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از یک انتظار طولانی مدت، سرانجام فیلم شگفت انگیزان ۲ محصول مشترک دو کمپانی فیلمسازی دیزنی و پیکسار روی پرده‌های سینما رفت و طوفانی در گیشه‌های بلیط فروشی به پا کرد.

این انیمیشن در پیش نمایش روز پنج شنبه خودريال موفق شد ۱۸.۵ میلیون دلار فروش داشته باشد و رکورد انیمیشن «در جستجوی دوری» را که در اجرای پیش نمایش ۹.۲ میلیون فروش داشت بشکند. علاوه بر این «شگفت انگیزان ۲» توانست از رکورد پیش نمایش انیمیشن قبلی دیزنی یعنی «دیو و دلبر» که ۱۶.۳ میلیون فروش داشت، نیز بگذرد. فیلم جدید ثور و جنگ ستارگان نیز توانسته بودند در اجرای پیش نمایش خود به ترتیب ۱۴.۵ و ۱۴.۱ میلیون دلار فروش داشته باشند.

در انیمیشن «شگفت انگیزان ۲» هلن (با صداپیشگی هالی هانتر) برای هدایت ابرقهرمانان فیلم به گروه باز می گردد، در حالیکه باب (با صداپیشگی کریگ تی. نلسون) مشغول سپری کردن زندگی روزمره خود با سه فرزندش یعنی وایولت (سارا واوول)، دش (هاک میلنر) و جک-جک با قدرت‌های ابرقهرمانی عجیبش است.

در این مجموعه صداپیشگان معروف دیگری مانند ساموئل ال. جکسون، سوفیا بوش، باب اودنریک و برَد بِرد نیز حضور دارند.

نویسندگی و کارگردانی این انیمیشن بر عهده برد برد است که پیش از این قسمت اول شگفت انگیزان، Iron Giant و راتاتوئی را ساخته است.

گفتنی است؛ انیمیشن «شگفت انگیزان 2» از روز گذشته به صورت رسمی روی پرده‌های سینما رفته است و باید دید که آیا موفقیت و رکوردشکنی این مجموعه ادامه دار خواهد بود یا خیر.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انیمیشن «شگفت انگیزان ۲» رکورد زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..