تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرسپو: مسی نمی تواند مثل مارادونا آرژانتین را به تنهایی قهرمان جهان کند

ستاره پیشین فوتبال آرژانتین به حمایت از لیونل مسی پرداخته است. 

به گزارش شما نیوز ، هرنان کرسپو پس از تساوی ۱-۱ آرژانتین مقابل ایسلند و از دست دادن پنالتی توسط لیونل مسی در این بازی عنوان کرده این بازیکن نمی تواند مثل دیگو مارادونا به تنهایی تیمش را قهرمان جهان کند. 

کرسپو به نشریه گارتا دلو اسپورت گفته:

حقیقت این است که مسی نمایش خوبی مقابل ایسلند داشت. البته که انتظار بیشتری از او داریم اما او مارادونا نیست و نمی تواند به تنهایی فاتح جام جهانی شود. مردم آرژانتین و بازیکنان تیم ملی باید این را درک کنند. مسی یک پدیده است و اگر مثل بارسلونا در شرایط مناسبی قرار بگیر می تواند همه کار بکند اما در غیر این صورت به مشکل می خورد. در بازی با ایسلند هیچ کس به او کمک نکرد. دی ماریا حتی یک بار هم از سد مدافع روبرویش عبور نکرد. هافبک ها از مسی حمایت نکردند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرسپو: مسی نمی تواند مثل مارادونا آرژانتین را به تنهایی قهرمان جهان کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..