تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارشاد درگذشت محمدامین قانعی راد را تسلیت گفت

وزیر ارشاد درگذشت محمدامین قانعی راد را تسلیت گفتبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محمدامین قانعی راد جامعه شناس کشورمان را تسلیت گفت.

متن پیام سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جامعه شناس فرهیخته و استاد گرانقدر مرحوم دکتر محمد امین قانعی راد موجب تاسف عمیق گردید.

شخصیتی وارسته که در مسیر اعتلای ایران و ایرانی و بیان دغدغه های جامعه امروز تا جایی که در توانش بود، از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرد.

وی هم در عرصه اندیشه ورزی و پژوهش و هم در جایگاه مدیریت علمی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت. افزون بر آن با باور قلبی به خرد جمعی و مشارکت پذیری، در تقویت نهادهای مدنی نیز فراتر از وسع خویش نقش آفرینی کرد.

اینجانب فقدان آن استاد نامور را به جامعه علمی کشور، دانشجویان و شاگردان آن استاد بزرگ منش و خانواده محترم وی تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه و غفران الهی مسالت می نمایم.

انتهای پیام/

محمدامین قانعی راد درگذشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارشاد درگذشت محمدامین قانعی راد را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..