تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی ردمی 6 و ردمی 6 ای با نمایشگر ۱۸ به ۹ و تراشه ۱۲ نانومتری معرفی شدند

شیائومی از دو میان‌رده‌ی ردمی ۶ مجهز به جدیدترین پردازنده‌ی هلیو P22 مدیاتک و ردمی ۶ اِی مجهز به پردازنده‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی هلیو A22 مدیاتک رونمایی کرد.

شیائومی به‌تازگی‌ با پرده‌برداری از ردمی نوت ۵، ردمی نوت ۵ پرو و ردمی نوت ۵ پلاس، در بازار گوشی‌های مبتنی‌ بر سیستم عامل اندروید، غوغا به پا کرده است؛ به‌طوری که هنوز هم شاهد رشد قابل توجه میزان محبوبیت آن‌ها هستیم. به همین دلیل این شرکت تصمیم به معرفی دو عضو جدید از گوشی هوشمند سری ردمی گرفته است.

شیائومی چند روز پیش در کشور چین از دو گوشی هوشمند میان رده‌ی ردمی ۶ (Redmi 6) مجهز به جدیدترین پردازنده‌ی هلیو P22 مدیاتک و ردمی ۶ اِی (Redmi 6A) مجهز به پردازنده‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی هلیو A22 مدیاتک رونمایی کرد. هر دو تراشه‌ی یادشده با فرآیند ۱۲ نانومتری ساخته شده است. با توجه به این مورد، پردازنده‌های جدید مدیاتک در مقایسه با نمونه‌ی ۲۸ نانومتری باید به میزان ۴۸ درصد مصرف انرژی کم‌تری داشته باشند.

شیائومی ردمی 6A

مقاله مرتبط:

شیائومی در گذشته هم محصولات زیادی برای بازار هدف مختلف معرفی کرده است و با معرفی دو گوشی هوشمند یادشده، بازار هدف آن گسترده‌تر از قبل خواهد شد. در واقع شیائومی با معرفی گوشی‌های هوشمندی که از مشخصات داخلی مختلفی بهره می‌برند، این کار را عملی می‌کند. ردمی ۶ شیائومی که مدل پایه محسوب می‌شود، قیمتی در حدود ۱۲۵ دلار (۷۹۹ یوان) خواهد داشت و ردمی ۶ ای با مشخصات نه‌چندان چشم‌گیر، با برچسب قیمت فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه‌ی ۹۵ دلار (۵۹۹ یوان) وارد بازارهای جهانی خواهد شد. هر دو گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹، باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و رام رسمی MIUI 9 شیائومی هستند. رام MIUI  9 بر پایه‌ی اندروید ۸.۱ اوریو است. در جدول ذیل می‌توانید مشخصات کامل هر دو گوشی یادشده را مشاهده کنید.

شیائومی ردمی 6

شرکت سازنده‌ی دو گوشی هوشمند ردمی ۶ و ردمی ۶ ای، آن‌ها را با دستیار هوشمند صوتی شیائو (Xiao) مبتنی‌ بر فناوری هوش مصنوعی تبلیغ می‌کند. دستیار هوشمند شیائو به‌طور مستقیم و به‌منظور تشخیص گیاهان، وسایل نقلیه، محیط اطراف با دوربین این دو گوشی یکپارچه شده است. در صورتی که جزو کاربران علاقه‌مند به خرید ردمی ۶ و ردمی ۶ ای هستید، نیازی به انتظار طولانی‌مدت نخواهد بود؛ زیرا هر دو گوشی از ۲۵ خرداد ۹۷ (۱۵ ژوئن ۲۰۱۸) قابل سفارش هستند.

شیائومی ردمی 6

ردمی ۶ و ردمی ۶ ای شیائومی را در مقایسه با رقبای میان رده‌ی خود چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی ردمی 6 و ردمی 6 ای با نمایشگر ۱۸ به ۹ و تراشه ۱۲ نانومتری معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..