تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت شغلی منجر به آبروریزی در فضای مجازی شد

به گزارشرقابت شغلی منجر به آبروریزی در فضای مجازی شد حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوم کارآگاه اکبر نصرتی در تشریح این خبر گفت: در پى مراجعه احدى از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضايى به پليس فتا استان و درخواست رسيدگى به شكوائيه خود مبنى بر اینکه فرد یا افرادی با انتشار مطالبی بر علیه وی در تلگرام موجب خدشه‌دار شدن جایگاه شغلی وی شده‌اند، پيگيرى موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته و طبق اظهارات شاکی مشخص گردید که کارکنان اداره‌ای، گروهی در شبکه اجتماعی تلگرام جهت انجام امورات خود ایجاد نموده‌اند که یکی از اعضای این گروه اقدام انتشار مطالب نموده است.

سرهنگ نصرتی ادامه داد: در روند رسیدگی به پرونده متهم مورد نظر شناسایی و با دستور مقام قضایی به این پلیس دلالت داده شد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: در تحقیقات بعمل آمده از متهم پرونده و با مشاهده مستندات کافی، متهم اعلام داشت با وجود رقابتی که در اداره بود و همچنین با توجه به اینکه با ایشان در گذشته درگیری لفظی پیدا کرده بودم جهت تلافی، انتقام‌جویی و همچنین خارج نمودن ایشان از دور رقابت و بدبین نمودن دیگر همکاران نسبت به وی اقدام به انتشار مطالبی توهین آمیزی در گروه موصوف نمودم.

وی ادامه داد: متهم مورد نظر، به همراه مستندات پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال گردید.

سرهنگ دوم کارآگاه نصرتی گفت: هرگونه مزاحمت برای اشخاص حقیقی و حقوقی از شبکه‌های اجتماعی مطابق قانون جرائم رایانه‌ای‌ جرم بوده و قانون‌گذار برای مرتکبین این قبیل از جرایم، مجازاتی از قبیل حبس و جزای نقدی پیش‌بینی نموده است.

وی با اشاره به قانون جرایم رایانه‌ای گفت: به متخلفین و مجرمین حوزه فضای مجازی با تصور اینکه اقدامات مجرمانه آن‌ها از دید قانون مخفی مانده و می‌توانند مرتکب هر گونه جرایمی شوند، هشدار داده می‌شود که این‌گونه افراد با اقدامات پلیسی قابل شناسایی میباشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت شغلی منجر به آبروریزی در فضای مجازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..