تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معجزه فوتبال در سرپل ذهاب(گزارش تصویری) 

 زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 در نزدیکی مرز ایران و عراق رخ داد تا شهرهای زیادی در غرب ایران با ویرانی، مرگ و نا امیدی دست و پنجه نرم کنند. زمین لرزه ای که افراد زیادی را عزادار کرد و البته مردمان زیادی هنوز با آوارهای باقی مانده از آن دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش شما نیوز ،بیست دقیقه قبل تر از آن که 215 روز از این اتفاق تلخ بگذرد و حوالی ساعت 21:15 22 خرداد ماه، گل دیرهنگام تیم ملی به مراکش زلزله دیگری در ایران و کرمانشاه ایجاد کرد تا طعم تلخ زلزله برای ساعاتی از غرب ایران دور شود؛ فقط یک ضربه سر بی دقت کافی بود تا کودکانی که به همت چند جوان هموطن ساعاتی قبل از مسابقه لباس های نو و جدید تیم ملی را دریافت کرده بودند و برای این دیدار نو نوار شده بودند، با یک تلویزیون نه چندان بزرگ، پشت اتوموبیلی که از کیلومترها آن طرف تر می آمد دیداری فراموش نشدنی را تماشا و جشنی بزرگ را برگزار کنند.


این جشن البته برای همه مردم سرپل ذهاب، قصر شیرین، اسلام آباد غرب و تمامی زنان و مردان این منطقه بود. تصاویر زیبای محمد نصیری بعد از پیروزی ایران در استان کرمانشاه سند دیگری برای معجزه فوتبال است. رویدادی که برای ساعاتی ذهن همه را از خرابی های به جای مانده از زلزله دور کرد و بعد از پایان مسابقه جشنی دوست داشتنی و کم سابقه برای همه مردم ساخت تا در میان همه سختی ها، درست در وسط ویرانی های زلزله، خنده این چنین به جمع مردم بازگردد و همه را برای ساعاتی در حالی قرار دهد که تکرار و جاری شدن آن در لحظه به لحظه زندگی مردم، آرزوی همه باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معجزه فوتبال در سرپل ذهاب(گزارش تصویری) »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..