تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آگوئرو: مسی هم مانند دیگران ممکن است دچار اشتباه شود

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از elsport، سرخیو آگوئرو مهاجم تیم ملی آرژانتین درباره پنالتی که مسی روز گذشته در بازی با ایسلند در جام جهانی 2018 روسیه از دست داد،گفت: مسی هم مانند دیگران یک انسان است و ممکن است که دچار اشتباه شود .

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

اکنون وقت انتقاد از او نیست، باید به حمایت از او پرداخت، چرا که یک بازیکن بزرگ هم‌ روز خوب دارد و روز بد هم. به خوبی آگاه هستیم که مسی هم توانایی بسیار بالایی دارد و هم اینکه می تواند در هر دیداری گره گشا باشد. آرزو می کنم که در دیدار مقابل کرواسی مسی بازی همیشگی اش را به نمایش بگذارد.

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین درباره عملکرد تیمش، اظهار کرد: از شانس بد ما تمام تیم‌ها برابر ما به دنبال دفاع کردن و استفاده از ضد حملات هستند و همین مسئله باعث می شود تا کارمان برای بردن سخت شود.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات آگوئرو درباره از دست دادن ضربه پنالتی مسی مقابل ایسلند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آگوئرو: مسی هم مانند دیگران ممکن است دچار اشتباه شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..