تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال سرمایه گذاری ملت از بورس به فرابورس

بورس تهران با صدور اطلاعیه ای رسمی از انتقال شرکت سرمایه گذاری ملت به بازار پایه فرابورس خبر داد.

به گزارش شمانیوز، به نقل از بورس تهران، شرکت سرمایه گذاری ملت از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف و به بازار پایه فرابورس منتقل می‌شود. این گزارش می‌افزاید: بر اساس مصوبه هیات پذیرش اوراق بهادار، شرکت سرمایه گذاری ملت «وملت» از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از تاریخ اول تیر ماه ۹۷ حذف و به بازار پایه فرابورس منتقل می‌شود.

پنج سهامدار عمده سرمایه گذاری ملت، شامل «سهامدار حقیقی با ۱۹.۵۹۰ درصد، تندرماشین زرین با ۸.۳۱۰ درصد، سرمایه گذاری دنیای آزادپویا با ۷.۸۸۰ درصد، توسعه صنعت فراگیردنیا با ۵.۹۶۰ درصد سلامت جویان تهران با ۵.۸۶۰ درصد» در اطلاعات سهامداری شرکت درج شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال سرمایه گذاری ملت از بورس به فرابورس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..