تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودسازی ظاهری و باطنی میهمانان ضیافت الله

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) ابیک بیان کرد:خود سازی ظاهری و باطنی میهمانان ضیافت الله و عید سعید فطر مکمل اصل بندگی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج علیرضا ترابی فرد مسئول روابط عمومی ناحیه امام صادق (ع) ابیک در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن عرض تبریک به منابت فرا رسیدن عید سعید فطر بیان کرد:با توجه به اینکه این ماه مبارک ماه خودسازی ظاهری و باطنی میهمانان ضیافت الله است در این ماه بندگی که شیطان در بند قرار گرفته است تمامی انسان ها مشغول بندگی در محضر باری تعالی هستند و باید از برکات و فیوضات این ماه در راستای خودسازی و بندگی استفاده نمود.
وی در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان در ناحیه امام صادق ابیک خاطر نشان کرد: سین برنامه ها در ماه مبارک رمضان با هماهنکی فرماندهی محترم ناحیه و معاونت فرهنگی و.. در جهت بالا بردن روحیه معنوی و اعتقادی کارکنان پایور و وظیفه این ناحیه منعقد گردید
وی با تشریح این برنامه ها عنوان کرد:برنامه های ماه مبارک با برگزاری مراسم افتتاحیه در روز اول ماه مبارک انجام شد که برنامه های متنوعی از قبیل کلاس های نورمبین با موضوع ویژگی های مومنین در قرآن،کلاس های اخلاق با تشریح دعای مکارم اخلاق و محفل انس با قرآن با حضور قراء کشوری و استانی برگزار گردید که مراسم اختتامیه این برنامه ها در اخرین روز ماه مبارک رمضان با حضور قراء پاسدار ناحیه و سخنرانی مسئول محترم دفتر حوزه نمایندگی ناحیه انجام شد.
6001/ت30/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودسازی ظاهری و باطنی میهمانان ضیافت الله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..