تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مضرات تنها غذا خوردن چیست

صراط:

مرکز ملی مطالعات اجتماعی دانشگاه آکسفورد از 80میلیون انگلیسی درباره چگونه بهتر زندگی کردن نظرسنجی کرده است. تحقیقات نشان داده روحیه مردم در شش ماه گذشته پنج دهم درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش میزان، طبق تحقیقات انجام شده، تغییرات فصلی و آب و هوا و بی نظمی های اجتماعی دلایل خوشحال نبودن مردم است. اما یکی از دلایل خوشحال نبودن مردم که باعث تعجب می‌شود تنها غذا خوردن است که حتی بیشتر از بیماری روحی روی فرد تاثیر می‌گذارد.

نداشتن سلامت روانی مانند داشتن افسردگی و نگرانی در فرد کیفیت زندگی او را تا 8.5 درصد از حد متوسط کم می‌کند. محققان همچنین ثابت کردند غذا خوردن با دیگران 0.22درصد، افرادی که خواب خوبی دارند 0.93 درصد و افرادی که وقت کافی برای انجام کارهایشان دارند 0.36درصد از حد متوسط خوشحال ترند.

داشتن ارتباط رو در رو یکی از عوامل افزایش خوشحالی انسان است. در واقع صحبت کردن با همسایگان، ارتباط با دوستان و اطرافیان نیز بر شاد زندگی کردن تاثیر می‌گذارد.

بهتر است برای افزایش کیفیت زندگی به جای ارتباط مجازی و دیجیتالی، ارتباط مستقیم و رو در رو داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مضرات تنها غذا خوردن چیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..