تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بقایای پیکر ۶۰ نفر از جانباختگان پرواز تهران - یاسوج یا تحویل شده و یا آماده تحویل است

گروه اجتماعی ـ مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف نمونه‌ای از بقایا و بافت انسانی مربوط به ۶۶ مسافر و خدمه پرواز تهران – یاسوج در ارتفاعات دنا خبر داد.

بقایای پیکر 60 نفر از جانباختگان پرواز تهران –یاسوج یا تحویل شده و یا آماده تحویل است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایسنا، کامروز امینی، مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 27 خردادماه اظهار کرد: با اعلام نتایج آزمایش‌های انجام شده بر روی بقایای پیکرهای یافت شده در ارتفاعات دنا تعداد نمونه‌های بقایا و بافت انسانی پیدا شده جانباختگان پرواز تهران – یاسوج به 66 نفر رسید .
وی افزود: تا امروز یکشنبه، 27 خردادماه 463 بافت انسانی از بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج تحویل پزشکی قانونی شده که متعلق به 66 جانباخته این حادثه هستند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا امروز( یکشنبه، 27خرداد) بقایای پیکر 60 نفر از جانباختگان این سانحه هوایی یا تحویل خانواده‌هایشان شده و یا آماده تحویل است که 46 پیکر از تحویل خانواده‌هایشان شده و 14نفر دیگر یا آماده تحویل و یا در حال تحویل هستند.
امینی تصریح کرد: پیکر 6 نفر دیگر از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج هنوز کامل نیستند که پس از تکمیل شدن بافت‌ها به خانواده‌هایشان تحویل داده می‌شوند.
وی ادامه داد: از ابتدای شروع عملیات جستجو تاکنون هیچ جسد سالم از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج تحویل پزشکی قانونی استان نشده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنوز عملیات جستجو در ارتفاعات دنا پایان نیافت، اضافه کرد: اعلام نظر در خصوص پایان عملیات جستجوی بقایای پیکر جانباختگاتن پرواز تهران- یاسوج بر مبنای تصمیم ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
یادآور می‌شود، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم حاج سید نقی نشاطی فر ازجانباختگان سانحه هوایی تهران_یاسوج امروز یکشنبه، 27 خرداد ماه ساعت ۱۸ در بهشت زهرای شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.
امدادگر هلال احمر از استان‌های مختلف و کوهنوردان محلی در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج مشغول جستجوی بقایای پیکر جانباختگان این سانحه هوایی هستند.
پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد و امروز حدود 120 روز(چهارماه) از این حادثه می‌گذرد.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بقایای پیکر ۶۰ نفر از جانباختگان پرواز تهران - یاسوج یا تحویل شده و یا آماده تحویل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..