تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک نیمه سنگین در سه محور مواصلاتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در برخی از محورهای کشور خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در محور جنوب به شمال کرج – چالوس محدوده سد کرج ترافیک نیمه سنگین است. همچنین این وضعیت در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس نیز مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: در ادامه باند جنوبی آزادراه تهران – کرج در محدوده پل فردیس تا گرم دره نیز ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

وی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک نیمه سنگین در سه محور مواصلاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..