تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تانک پل‌گذار صراط (+عکس)

تانک‌پل‌گذار صراط قادر است یک پل ۲۴ متری را در عرض ۴ دقیقه نصب کند.

به گزارش تسنیم، خودروهای زرهی پل‌گذار از جمله تجهزیات مورد نیاز یگان‌های زرهی برای عبور تانک و نفربر از کانال‌ها و شیارهایی است که معمو لا در زمین نبرد یا به صورت طبیعی وجود دارند یا به صورت مصنوعی توسط دشمن برای جلوگیری از پیشروی طرف مقابل بوجود می‌آیند.

تانک پل‌گذار صراط (+عکس)

بر همین اساس و با توجه به نیاز چنین تجهیزاتی از سوی یگان‌های زرهی نیروهای مسلح، متخصصان صنایع دفاعی جمهوری اسلامی، دست بکار طراحی و تولید چنین خورویی شدند که در نهابت منجر به تولید تانک پل‌گذار صراط شد.

تانک پل‌گذار صراط (+عکس)

تانک‌پل‌گذار صراط بر اساس شاسی تانک تی-72 ساخته شده و مجهز به یک پل 24 متری برای انتقال سریع و قابل اعتماد وسایل نقلیه سنگین و زرهی و تجهیزات نظامی از کانال‌هایی با حداکثر عرض 23 متراست.

عرض این پل 5/5 متر و ظرفیت بارگیری آن 60 تن است و از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که مونتاژ و جداسازی قطعات آن به صورت هیدرولیکی انجام می‌شود.

حداکثر زمان لازم برای نصب این پل 6 دقیقه است و تعداد خدمه این تانک 2 نفر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تانک پل‌گذار صراط (+عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..