تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن بازنشستگی ۴۰ کودک از کار خیابانی

به گزارش رکنا، موسسه جهادی «زندگی خوب» که برای نخستین‌بار طرح بازنشسته کردن کودکان از کار در خیابان را در ایران به اجرا درآورد، روز سه شنبه همزمان با روز جهانی مبارزه با کار کودکان، جشن بازنشسته شدن 39 کودک از کار خیابانی را با حضور 340 کودک کار برگزار کرد.

در این مراسم علاوه بر جشن بازنشسته شدن این 39 کودک از کار در خیابان، جشن تکلیف نمادین هم برای تعدادی از دخترانی که مجبور به کار در خیابان‌ها هستند برگزار شد.

به گفته بابازاده - مدیرعامل موسسه جهادی زندگی خوب این موسسه 1040 کودک کار در سطح استان البرز را شناسایی کرده و پیش بینی می‌شود 2 هزار و 500 کودک کار کمتر از سن قانونی در استان البرز کار می‌کنند.

وی با اشاره به ارائه انواع خدمات درمانی شامل دندانپزشکی، مشاوره، روانشناسی، تعمیر منازل کودکان کار، ارائه سبد کالا به کودکان کار در استان البرز، مهم‌ترین اقدامات موسسه را در جهت حمایت از کودکان کار خیابانی دانست و تصریح کرد: کارهای فرهنگی و قرآنی در کنار خدمات اقتصادی و اجتماعی برای کودکان کار در نظر گرفته شده و با این روندی که در مدارس و نهضت سواد آموزی البرز انجام شده است 150 کودک کار به تحصیل خود بازگشته‌اند.

بابازاده با بیان اینکه آزمون‌های غربالگری سلامت از کودکان کار استان مثل آزمایش ایدز، هپاتیت و بیماریهای مختلف برای این کودکان در نظر گرفته شده است گفت: سه هزار نفر کودکان در استان البرز این آزمون را انجام داده و واکسیناسیون سه مرحله‌ای هپاتیت نیز برای کودکان کار استان البرز برگزار شده است.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن بازنشستگی ۴۰ کودک از کار خیابانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..