تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت شهری پایتخت مردم را به عسر و حرج انداخته است/به اسم مدرن و استاندارسازی پروژه های مترو را خوابانده اند

عضو سابق شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شورای شهر کنونی تهران و تیم مدیریت شهری پایتخت گفت: متاسفانه رویکرد امروز شورای پنجم تهران درباره مترو و سایر وسایل حمل و نقل عمومی همچون تاکسی و اتوبوس با رویکرد شورای چهارم و شهردار قبلی متفاوت است و ناتوانی تیم مدیریت شهری در تداوم ارائه خدمات حمل و نقلی به شهروندان سبب شده مردم به عسر و حرج بیفتند.

مدیریت شهری پایتخت مردم را به عسر و حرج انداخته است/به اسم مدرن و استاندارسازی پروژه های مترو را خوابانده اند

ابوالفضل قناعتی در گفت وگو با نیوزفا، با بیان اینکه امروز مردم تهران گرفتار موضوعی هستند به نام طرح ترافیک جدید پایتخت که همچنان برای شهروندان شفاف و روشن نشده است، تصریح کرد: مردم از یک طرف سرگردان طرح ترافیک هستند و از سوی دیگر قیمت های تاکسی و مترو به قدری بالا رفته که از توان خانواده ها خارج شده است. در واقع تیم جدید نه توانسته قیمت تاکسی ها را مناسب سازی کند و نه بر تعداد اتوبوس های تهران بیافزاید. برای مترو هم کاری انجام نشده است. ماحصل همه این تعلل ها هم وضع کنونی است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط دشوار کنونی که شهروندان برای جابه جایی و تردد در تهران دارند برای پایتخت زیبنده نیست، ادامه داد: از شورای شهر انتظار می رود تلاش کند تا شهرداری حداقل یکی از این مشکلات حمل و نقلی را رفع کند تا مردم اینقدر در مضیقه و سختی نباشند، اما عملا شاهدیم که تنها مردم به عسر و حرج انداخته شده اند.

بی سروسامانی سامانه طرح ترافیک جدید

قناعتی با انتقاد از اینکه سامانه طرح ترافیک جدید تهران با گذشت سه ماه از سال جاری و آغاز اجرا هنوز وضعیت مشخص و شفافی برای شهروندان ندارد، افزود: بعد از گذشت این مدت هنوز شاهدیم که شهروندان برای استفاده از سیستم طرح ترافیک روزانه چه مشکلات زیادی دارند و هنوز این سامانه به خوبی کار نمی کند و پاسخگو نیست.  این عدم اطلاع رسانی و ارائه خدمات ناقص چه معنایی دارد؟ آیا گام برداشتن در جهت تامین رفاه حال شهروندان است؟ من که عضو کمیسیون عمران شورای شهر بودم و هر روز اخبار طرح ترافیک را رصد می کنم آخر سر متوجه نشدم که این طرح چگونه کار می کند و باید چطور در این سامانه ثبت نام کنیم. مردم که دیگر جای خود دارد.

مدیریت شهری برای خط مترویی که فعال بود و بستند، چه کرده است؟

این عضو اسبق کمیسیون حمل و نقل شورای چهارم شهر تهران با انتقاد از تعطیل شدن خط 7 مترو ادامه داد: در ابتدای آغاز به کار شورای پنجم شاهد انتشار برخی خبرها مبنی بر نواقص خط 7 بودیم که در آخر نیز منجر به تعطیل شدن ارائه خدمات در این خط شد. سوال این است، شورای جدید از آن زمان تاکنون برای خط 7 چه کرده اند؟ اعلام شد که باید سیگنالینگ و هواکش های خط 7 نصب می شد بعد از این خط بهره برداری می شد در حالیکه کارشناسان اعلام کردند تهویه این خط به دلیل سرویس دهی هر نیم ساعت یک بار به شیوه سنتی انجام می شد و مشکلی ایجاد نمی شد. این ها در حالی است که درنهایت دیدیم، اعضای شورا به اسم استانداردسازی این خط را از سرویس دهی خارج کردند و امروز در منطقه غرب تهران با مشکل تردد شهروندان مواجه هستیم.

به اسم مدرن سازی و استانداردسازی کل پروژه خطوط7و6 مترو را خوابانده اند

قناعتی با تاکید بر اینکه اگر سر فاصله قطارها در خط 7 به 4 دقیقه می رسید مشکل تهویه هوا وجود داشت و با سرفاصله 30 الی 35 دقیقه ای و تردد قطارهای برقی مشکلی از این دست وجود نداشت، بیان کرد: در آن زمان مردم از این خطوط برای جابه جایی سریع و آسان بهره مند می شدند اما دیدیم که این خط را جمع کردند. در واقع تعطیل کردند تا بگویند که شورا و شهردار قبل غیر فنی کار می کردند و ما فنی کار می کنیم و استانداردها را رعایت می کنیم اما به اسم استانداردها کل کار را خواباندند. در واقع باید بگویم که آمدند ابروی خط 7متروی تهران را درست کنند، زدند و چشمش را کور کردند. ماحصلش هم چه شد، هیچ تا به امروز.

این عضو شورای چهارم شهر تهران با انتقاد از اینکه شورای کنونی به اسم مدرن سازی و استاندارد سازی کل کار مترو در خطوط 6 و 7 را خوابانده است، متذکر شد: این طور که به نظر می رسد آن رویکرد تیم مدیریتی آقای قالیباف و شورای چهارم تهران که اصل را بر جابه جایی راحت و آسان مردم آن هم با توجه به نقدینگی مردم می گذاشت تا شهروندان بتوانند با هزار تومان از یک طرف شهر به طرف دیگر آن بروند، در تیم مدیریت شهری جدید به ویژه شورا وجود ندارد و پایتخت نشینان اولین و آخرین متضرران این خلاء رویکردی هستند.

مشکل نابلدی است نه سیاست ورزی

قناعتی با تاکید بر اینکه گرانی ها سبب شده تا شهروندان نتوانند از وسایل حمل و نقل شخصی نیز برای تردد در شهر استفاده کنند، تصریح کرد: اگر سیاست شورای پنجم رویکرد کنونی است که باید بگویم این سیاست عین خیانت است، اما معتقدم این رویکردها سیاست نیست بلکه تیم جدید بلد نیستند و توان این حجم از کار اجرایی را ندارند. در واقع لباس کار اجرایی در این مقیاس بر تن کسی رفته که حد و توانش در این مقیاس نبوده و نیست. دود این ناتوانی ها هم تنها و تنها به چشم مردم و شهر می رود که خود جای تاسف دارد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/565422

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی  علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی  طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت شهری پایتخت مردم را به عسر و حرج انداخته است/به اسم مدرن و استاندارسازی پروژه های مترو را خوابانده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..