تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مسجدجامعی به بلاتکلیفی احداث ساختمان جدید پلاسکو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد مسجد جامعی در جریان هفتادمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پلاسکو نتیجه ساختار خراب است اظهار کرد: برای احداث بنای جدید این ساختمان باید از نظرات و پیشنهادات نمایندگان این صنف در پلاسکو استفاده شود.

وی تصریح کرد: پلاسکو بعد از بازار بزرگ تهران بزرگترین بورس پوشاک در کشور و هزاران نفر بی واسطه و با واسطه از این طریق تأمین درآمد می‌کردند.

عضو شورای شهر تهران افزود: با آتش سوزی ساختمان پلاسکو 100 ها واحد صنفی در این ساختمان از بین رفتند و هفروشندگان و کسبه این مجموعه صدمات بسیاری را دیدند.

مسجد جامعی با اشاره به احداث ساختمان جدید پلاسکو گفت: در این زمینه باید به حقوق مالکان که مهمترین دغدغه است توجه شود و شهرداری میراث و بنیاد مستضعفان هر کدام وظیفه ای را در این بخش برعهده دارند و باید در تصمیمات پلاسکو از نظرات نمایندگان این مجموعه استفاده شود.

وی اظهار امیدواری کرد: هرچه زودتر وضعیت احداث ساختمان جدید پلاسکو تعیین و تکلیف شود.

به گزارش تسنیم، محمدجواد حق شناس نیز در ادامه جلسه درگذشت محمدامین قانعی راد رئیس انجمن جامعه شناسی ایران را تسلیت گفت و اظهار کرد: بسیار سخت و باروناپذیر بود که اولین خبری که در روز عید فطر دریافت کردیم درگذشت دوست ارجمند و استاد بزرگ جامعه شناسی کشور باشد، استاد دکتر سیدمحمدامین قانعی راد استاد بزرگ جامعه شناسی و رئیس سابق انجمن جامعه شناسی ایران پس از یک دوره سخت مبارزه با بیماری سرطان خیل بزرگ دوست داران، استادان و دانشجویان علاقه مندش را تنها گذاشت و به سوی پروردگارش شتافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مسجدجامعی به بلاتکلیفی احداث ساختمان جدید پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..