تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد به اخذ بلیت 100 هزارتومانی برای تماشای مسابقه فوتبال در برج میلاد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت نظری در جریان هفتادمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به بنر پرحاشیه مسابقات جام جهانی در میدان ولیعصر اظهار کرد: این بنر که مورد انتقاد اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت نه تنها در محدوده ولیعصر نصب شده بود بلکه در سایر نقاط دیگر شهر نیز دیده شده بود و متأسفانه در این بنر جای بانوان که 50 درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند خالی بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه خبرهایی شنیدیم در مورد پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در برج میلاد به طوری که در مسابقه بین مراکش و ایران مبلغ 100 هزار تومان از هر نفر بابت تماشای فوتبال اخذ شده است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید براینکه این موارد نباید انجام شود، گفت: امیدواریم مجموعه مدیریت شهری شرایط مناسبی را برای شهروندان تهرانی فراهم کند.

وی گفت: موضوعی که در گذشته نیز آن را تذکر داده ام مربوط می‌شود به عدم مسجد و نمازخانه برای همشهریان اهل سنن به طوری‌که این افراد کمتر از یک میلیون نفر از جمعیت شهر تهران را تشکیل می‌دهند فاقد مسجد و نمازخانه هستند.

نظری گفت: دیگر اقلیت های دینی حداقل یک عبادتگاه برای اجرای فرایض دینی خود دارند این درحالی است که اهل سنن تهران از این مکان بی بهره هستند و امیدواریم تمهیداتی از سوی مجموعه مدیریت شهری برای این موضوع اتخاذ شود.

به گزارش تسنیم، محسن هاشمی پس از تذکر نظری بیان کرد: اهل سنن در تهران نمازخانه دارند و شاید مسجدی نداشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد به اخذ بلیت 100 هزارتومانی برای تماشای مسابقه فوتبال در برج میلاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..