تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زننده گل به خودی تیم ملی مراکش پس از بازی با ایران چه گفت؟

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اکیپ، عزیز بوهدوز مدافع تیم ملی مراکش در مورد شکست یک بر صفر از تیم ملی ایران و گل به خودی که در دقیقه 95 بازی به ثمر رساند گفت: برای من و هم تیمی هایم بازی سختی بود. ما شروع خوبی داشتیم اما همه چیز طبق برنامه ریزی ما پیش نرفت.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: من لحظات تلخی را در این بازی تجربه کردم. البته چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد اما از بخت بد من دیروز این ماجرا برای من اتفاق افتاد. من به دلیل اشتباهم در بازی با ایران از 35 میلیون جمعیت مراکش عذرخواهی می کنم.

بوهدوز ادامه داد: می دانم که پس از این گل به خودی من یک احمق خطاب می شوم اما سعی می کنم شرایط به وجود آمده را مدیریت کنم.از این به بعد باید برای بازی های بعدی متحد شویم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات بوهدوز پس از به ثمر رساندن گل به خودی مقابل ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زننده گل به خودی تیم ملی مراکش پس از بازی با ایران چه گفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..