تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور طارمی و محمدی و غیبت ابراهیمی در ترکیب ایران مقابل اسپانیا

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال کشورمان که با هدایت کارلوس کی روش در دیدار نخست جام جهانی 2018  موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد مراکش بگذرد، حالا صدرنشین است گروه مرگ است و باید در دومین دیدار با شاگردان هیرو در اسپانیا مسابقه دهد.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در دیدار با مراکش، تمامی بازیکنان ثابت و ذخیره عملکرد خوبی داشتند و هر چند هواداران فوتبال از نمایش مسعود شجاعی و سردار آزمون تا حدودی راضی نبودند اما با گل دقیقه 95 عزیز بوهادوز، تیم ملی کشورمان به برد دلچسبی رسید و با تساوی 3 بر 3 پرتغال مقابل اسپانیا، یوزهای ایرانی صدرنشین گروه دوم رقابت های بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شدند.

حالا پسران کی روش برای صعود باید مقابل تیم سرسخت و قهرمان اسپانیا قرار بگیرند و به همین دلیل نگاهی انداختیم به ترکیب احتمالی ایران مقابل اسپانیا:

دروازه بان: علیرضا بیرانوند

مدافعان: روزبه چشمی - مرتضی پورعلی گنجی - رامین رضاییان - میلاد محمدی

هافبک ها: سعید عزت اللهی - احسان حاج صفی - علیرضا جهانبخش - مسعود شجاعی - مهدی طارمی

مهاجم: سردار آزمون

البته در این ترکیب احتمالی، مصدومیت امید ابراهیمی در نظر گرفته و با این اتفاق، حاج صفی بار دیگر از دفاع چپ به پست هافبک دفاعی نقل  مکان می کند و طارمی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

حال باید دید آیا استراتژی کی روش برای دیدار با لاروخا ( لقب تیم ملی اسپانیا ) بازهم مانند بازی با مراکش جواب می دهد یا خیر؟

از سویی دیگر اسپانیا هم که با اخراج لوپتگی، با شوک عجیبی روبرو شد، درحالیکه با نتیجه 3 بر 2 از پرتغال پیش بود با ضربه کاشته فوق العاده رونالدو، نتیجه کار 3 بر 3 شد و حالا 2 تیم قهرمان سابق اروپا پایین تر از ایران در جدول رده بندی قرار دارند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

30 خرداد تقابل ایران با اسپانیا است و بر همین اساس نگاهی انداختیم به ترکیب احتمالی 2 تیم که به شرح زیر است:

دروازه بان: داوید دخیا

مدافعان: جرارد پیکه، سرخیو راموس، ناچو، یوردی آلبا

هافبک ها: سرخیو بوسکتس، کوکه، داوید سیلوا، آندرس اینیستا، ایسکو

مهاجم: دیگو کاستا

دیدار تیم های ایران و اسپانیا، روز چهارشنبه 30 خرداد از ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ترکیب احتمالی شاگردان کی روش و هیرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور طارمی و محمدی و غیبت ابراهیمی در ترکیب ایران مقابل اسپانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..