تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح جمع‌آوری تابلو‌های غیرمجاز بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، گفت: نصب تابلو‌های تبلیغاتی و معرف کاربری بر پشت بام ساختمان‌ها با اشکال و ابعاد مختلف آشفتگی‌های بصری زیادی بوجود آورده‌است.

بهروز کیانی افزود: بر اساس ماده 55 و 92 قانون شهرداریها، ساماندهی، اصلاح و جمع‌آوری تابلو‌های تبلیغاتی و معرف کاربری صنوف مختلف از سال 94 در دستور کار این سازمان قرار گرفته‌است.

وی گفت به همین منظور از حدود 2 سال گذشته با شورای هماهنگی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری استان در خصوص جمع‌آوری تابلو‌های منصوب بر پشت بام جلساتی برگزار شد که طی آن مقرر گردید بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری دارای تابلو‌های غیرمجاز منصوب بر پشت بام نسبت به جمع‌آوری اقدام کنند که متاسفانه علیرغم فرصت‌های اعطایی هیچ گونه اقدامی صورت نگرفت.

 مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد،گفت: در همین راستا سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، به عنوان اولین گام تابلو منصوب بر پشت بام بانک صادرات واقع در بلوار وکیل‌آباد را با اخذ حکم قضایی جمع‌آوری کرد.

کیانی خاطر نشان کرد دیگر تابلو‌های غیرمجاز بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری با توجه به برنامه زمان‌بندی جمع‌آوری خواهند شد.

انتهای پیام// ف. ح

جمع آوری تابلو‌های غیرمجاز بانک‌ها موسسات مالی و اعتباری در مشهد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح جمع‌آوری تابلو‌های غیرمجاز بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..