تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور در مشهد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئیس هیات دو و میدانی خراسان رضوی گفت: در این مسابقات دو روزه در پیست دانشگاه فردوسی مشهد، 200 ورزشکار مرد در رده سنی 18 سال به بالا در 24 رشته شامل چهار رشته پرتاب وزنه، چهار رشته پرش ارتفاع و 16 رشته دو با یکدیگر رقابت می‌کنند.

امیرعلی سعادتمند با اشاره به حضور دو گروه شش نفره از ورزشکاران خراسان رضوی در این رقابت‌ها افزود: پیش از این نیز 'حسن تفتیان' در رشته دوی 100 متر و 'شاهین مهردلان' در رشته پرتاب وزنه توانستند رکورد ورود به بازی‌های آسیایی را بدست آوردند وحضور آنان در تیم ملی قطعی است.

وی گفت: افرادی که بتواند رکورد ورودی را به دست آورند به عنوان اعضای تیم ملی دو و میدانی ایران برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام//ا.س

برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..