تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت زمان پایان طرح ترافیک به ساعت 19

سلامت نیوز:رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشت ساعت اتمام طرح ترافیک به حالت قبل خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا ،سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان ساعت اتمام طرح ترافیک به حالت قبلی برمی‌گردد.

وی در این رابطه یادآور شد: از امروز زمان اتمام طرح ترافیک همچون پیش از ماه مبارک رمضان ساعت 19 خواهد بود. لازم است شهروندان گرامی زمان با در نظر گرفتن این موضوع سفرهای خود را مدیریت کنند.

همچنین سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تشکر از همه کسانی که در این مدت ضوابط تردد در محدوده طرح ترافیک را رعایت کرده‌اند، از عموم دارندگان خودروهای شخصی خواست که قبل از ورود به محدوده، نسبت به ثبت‌نام و شارژ حساب شهروندی در سامانه «تهران من» اقدام کنند تا مشمول پرداخت عوارض مضاعف و جریمه نشوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت زمان پایان طرح ترافیک به ساعت 19»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..