تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود هیئت تحقیق و تفحص از ستاد قاچاق کالا و ارز به تخلف در واردات خوردو

احمد انارکی محمدی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ورود این هیئت به بحث تخلف در واردات خودرو خبر داد و گفت: طی‌ نامه‌نگاری‌هایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک درخواست شده توضیحات لازم در این زمینه را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید:

ارجاع چند پرونده قاچاق کالا و ارز به قوه قضائیه

وی با بیان اینکه گفته شده بیش از 6 هزار خودرو پس از بسته شده زمان ثبت سفارش‌ها، وارد کشور شده است، ادامه داد: ثبت سفارش این خودروها نشان می‌دهد که تخلفی در این زمینه انجام شده و باید مسئولان گمرک و وزارت صنعت و معدن و تجارت پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: باید مشخص شود که این خوردوها چگونه وارد کشور شدند و چه کسانی پشت این قضیه قرار دارند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: برخی از خودروهایی که ثبت سفارش شدند در حال حاضر در گمرک متوقف شده‌ و اجازه ترخیص به آنها داده نمی‌شود.

انارکی محمدی افزود: مسئولان ذی‌ربط باید به صورت مکتوب پاسخ‌های خود را به هیئت تحقیق و تفحص ارائه کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود هیئت تحقیق و تفحص از ستاد قاچاق کالا و ارز به تخلف در واردات خوردو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..