تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش احمقانه وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در مورد پنالتی مسی

واکنش احمقانه وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در مورد پنالتی مسیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تيم ملى آرژانتين در حالى در اولين ديدار رقابت هاى جام جهانى 2018 روسیه به مصاف ايسلند رفت كه مسى ستاره اين تيم نتوانست پنالتى تيمش را در دقيقه ٦٤ وارد دروازه حريف كند و همين امر باعث شد تا وزیر دفاع رژیم صهیونیستی واكنش و اظهار نظر غير قابل قبولى را در مورد مسى اعلام كند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

او در واكنش به پنالتى از دست رفته توسط مسى بيان كرده كه اگر تيم فوتبال آرژانتین ديدار دوستانه مقابل رژيم صهيونيستى را برگزار مى كرد مسى مى توانست با آمادگى كامل وارد رقابت هاى جام جهانى شود و اين بازيكن به دليل آماده نبودن پنالتى را از دست داده است.

گفتنى است پيش از اين قرار بود ديدار دوستانه تيم هاى آرژانتين و رژيم صهيونيستى برگزار شود كه در نهايت اين بازى به خاطر اعتراض و انتقاد فدراسیون فوتبال فلسطین و هواداران آلبی سلسته لغو اعلام شده و همين امر سبب شده تا وزير دفاع رژيم صهيونيستى اين موضوع را بابت عدم آمادگى ستاره آرژانتين مطرح كند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر دفاع رژیم صهیونیستی پس از خراب کردن پنالتی توسط مسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش احمقانه وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در مورد پنالتی مسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..