تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب پیام تبریک رئیس جمهور کشورمان به مناسبت پیروزی تیم ملی در سایت ای اف سی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه، حسن روحانی این موفقیت را به اعضای تیم تبریک گفت که این اقدام رئیس جمهور در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب یافت.

​​​​​​​​​​​***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ای اف سی نوشت: پس از پیروزی روز جمعه ایران در گروه دوم جام جهانی که بواسطه گل به خودی عزیز بوهدوز، مدافع مراکش، در وقت اضافه به دست آمد، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران، طی یک تماس تلفنی ، پیام رئیس جمهور را به کارلوس کی روش، سرمربی ایران، انتقال داد.

سلطانی فر گفت که ایرانی ها سه سال منتظر این روز بوده اند و بازیکنان تیم ملی به آنها در روز خجسته عید فطر عیدی داد و با ثبت دومین پیروزی در تاریخ جام جهانی فوتبال تاریخ ساز شدند.

ای اف سی می افزاید: نخستین پیروزی ایران در جام جهانی فوتبال، پیروزی 2-1 این تیم برابر ایالات متحده در سال 1998 بود.

سلطان یفر گفت: "امروز 80 میلیون ایرانی امروز 80 میلیون ایرانی از این نتیجه احساس غرور می کنند و شادمان هستند.

وزیر ورزش افزود: این برد شیرین موجب غرور همه ایرانیان، افزایش وحدت و انسجام ملی خواهد شد و امیدوارم تیم ایران بتواند در دو بازی آینده که بسیار سخت‌تر است آبرومند و در خور شان نام ورزش ایران ظاهر شود.

سلطانی فر همچنین از ایرانیانی که در روسیه از تیم پشتیبانی می کنند، تشکر کرد.
وی گفت: امروز شاهد بودیم هزاران نفر از ایرانیان از سراسر جهان عاشقانه تیم ملی کشورشان را تشویق کردند و دلشان با تیم ملی بود و دعای خیر آنها پشتوانه بازیکنان ایران در بازی‌های آینده ی این گروه دشوار است.

بازی بعدی ایران روز 20 ژوئن (چهارشنبه ) با اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 است و پنج روز بعد با بازی برابر پرتغال قهرمان اروپا ،به بازی های گروهی خود پایان خواهد داد.

بیشتر بدانید:

گریزمان:هنوز در سطحی که باید باشیم، نیستیم /تمارضی در بازی نداشتم

آگوئرو: اولین بازی همیشه سخت است/بازی‌های زیادی هنوز پیش روی ماست

انتهای پیام/


بازتاب پیام تبریک روحانی در سایت ای اف سی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب پیام تبریک رئیس جمهور کشورمان به مناسبت پیروزی تیم ملی در سایت ای اف سی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..