تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار ضعیف مسی در ضربات پنالتی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته در ادامه بازی های جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی آرژانتین در حالی با نتیجه یک بر یک مقابل ایسلند متوقف شد که لیونل مسی  در دقیقه 64 یک پنالتی را از دست داد تا عملکرد نه چندان رضایت بخش او در این زمینه ادامه یابد.
به گزارش آ اس، این بیست وپنجمین پنالتی بود لئو مسی در دوران بازی اش از دست می داد.
آ اس می نویسد بدشانسی های مسی در مسابقات بزرگ ادامه دارد، این بار از روی نقطه پنالتی که پاشنه آشیل او است. ستاره آرژانتین یک ضربه پنالتی دیگر را از دست داد که این بار آرژانتین را از پیروزی بر ایسلند محروم کرد. در کل او چهار مورد از 19 پنالتی را که با آبی و سفید گرفته است، از دست داده است، یعنی 21 درصد.

در مقایسه با سایر مهاجمان سرشناس ،مسی در بخش زدن ضربات پنالتی با مشکل مواجه بوده است. و این امر روی عملکرد او در بارسلونا و کشورش تاثیر منفی گذاشته است.
مسی در کل او 107 پنالتی زده است، 82 ضربه را به گل تبدیل کرده و 25 مورد را از دست داده است. یعنی ضریب موفقیت 76.6، که بسیار پایین تر از رونالدو، ابراهیموویچ و کاوانی که موفقیت همه آنها 80 درصد به بالا است.
دروازه بان ایسلند، هانس تور هالدورسون، که پنالتی مسی را مهار کرد، گفت: "من تکالیفم را انجام دادم، می دانستم که چه اتفاقی می افتد. من ضربات مسی را بررسی کردم. سعی کردم ذهن او را بخوانم، احساس کردم او به آن طرف می زند." و این کار را کرد.

بیشتر بخوانید : 

ناچو: برای بازی با ایران 100 درصد آماده ایم

جهانبخش: آسیب دیدگی ام جدی نیست/ شادی مردم دلیلی برای انگیزه گرفتن ما بود

انتهای پیام / 

پنالتی ،پاشنه آشیل مسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار ضعیف مسی در ضربات پنالتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..