تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاگردان قلعه نویی هفته آینده به تهران می آیند

خبرگزاری فارس: روز گذشته سرمربی جدید سپاهان معرفی شد و اولین تمرین زرد پوشان اصفهانی با حضور امیر قلعه نویی و مدیران باشگاه سپاهان در اصفهان برگزار شد.

در مراسم معارفه سرمربی جدید زرد پوشان نزدیک به ۵ هزار هوادار در نقش جهان حضور داشت، همچنین بازیکنان جدید تیم سپاهان در اولین تمرین حاضر شدند.

قرار است بعد از چند روز تمرین در اصفهان بازیکنان تیم سپاهان هفته آینده به تهران بیایند و در کردان چند روز اردو بر پا کنند.

لازم به ذکر است بعد از چند روز اردو در تهران، تیم سپاهان برای برگزاری دیداری دوستانه به ترکیه سفر کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یک بازیکن بازی ساز خارجی با کیفیت مدنظر دارد و قرار است تکلیف این بازیکن چند روز آینده مشخص شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاگردان قلعه نویی هفته آینده به تهران می آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..