تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان در ساعات پخش مسابقات فوتبال

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرهنگ کیوان ظهیری درباره تمهیدات پلیس پیشگیری در هنگام پخش بازی‌های فوتبال گفت: با توجه به اینکه در ساعات پخش مسابقات جهام جهانی فوتبال به دلیل تماشای فوتبال تردد در خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها کمتر می‌شود از همین‌رو به دلیل پیشگیری از وقوع سرقت، پلیس پیشگیری گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی ویژه سرقت خودرو و لوازم خودرو را افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: تیم‌های مجربی از ماموران تجسس در کلانتری‌ها به صورت نا محسوس فعالیت می‌کنند و همچنین گشت‌های خودرویی در کلیه محلات به ویژه نقاط جرم‌خیز حضور دارند.

رییس پلیس پیشگیری با بیان اینکه گشت‌های انتظامی کلانتری‌ها در ساعات پخش مسابقات فوتبال بیشتر می‌شود خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در ساعات پخش مسابقات فوتبال خودروهای خود را در محل‌های خلوت قرار ندهند و در محل مطمئن پارک کرده و از قرار دادن اشیاء قیمتی و لوازمی مانند ضبط خودرو در هنگام پارک خودداری کنند.

سرهنگ ظهیری با بیان اینکه برخی از پارکینگ‌های منازل دارای ضعف‌های امنیتی هستند، تصریح کرد: همچنین از شهروندان درخواست می‌کنیم در ساعاتی که مسابقات فوتبال در حال پخش است و با توجه به هیجانات بازی، با توجه به اینکه ممکن است سارقان از غفلت ساکنان و ضعف‌های ایمنی ساختمان استفاده کرده و به قصد سرقت وارد ساختمان شوند مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

افزایش گشت‌های ویژه جلوگیری از وقوع سرقت در ساعات پخش مسابقات فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان در ساعات پخش مسابقات فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..