تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارتین برگمن تهیه کننده «صورت زخمی» درگذشت

مارتین برگمن تهیه کننده «صورت زخمی» درگذشتبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارتین برگمن که در سال ۱۹۲۶ در شهر نیویورک به دنیا آمده بود بنا به گفته همسرش روز شنبه بر اثر خون ریزی مغزی درگذشت. گفته می شود مراسم تشییع جنازه وی به صورت خصوصی برگزار می شود.

برگمن در کنار فیلم «صورت زخمی» ساخته برایان دی پالما که امروزه به یکی از محبوب ترین فیلم های آمریکا مبدل شده است تهیه کنندگی فیلم های برجسته دیگری چون «سرپیکو»، «بعد از ظهر سگی»، «دریای عشق» و «راه کارلیتو» همگی با بازی آل پاچینو را بر عهده داشته است.

آل پاچینو یک بار در سال ۲۰۱۱ درباره تاثیر برگمن بر فعالیت سینماییش چنین گفته بود: مارتین برگمن مرا در تئاترهای آف برادوی کشف کرد و برای همین من الان اینجا هستم، من واقعا به مارتی (مارتین برگمن) مدیون هستم.

کمدی رمانتیک «چهار فصل» ساخته آلن آلدا و «شکارچی استخوان» اثر فیلیپ نویس از دیگر آثار تهیه شده توسط برگمن در دنیای سینماست.

انتهای پیام/

مارتین برگمن درگذشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارتین برگمن تهیه کننده «صورت زخمی» درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..