تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود

برترین ها: چهره هايى که در اینجا آورده شده اند به قدری در طول سالیان تغییر کرده اند که بیشتر افراد به سختی قادر به شناسایی آنها در یک جمع خواهند بود. ببینیم از بین عزیز دردانه های دهه هشتاد آمریکا چه کسانی به طرز جالبی تغییر کرده اند.

شلی دووال

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

اگرچه به احتمال زیاد بسیاری از ما او را با بازی در فیلم «درخشش» (1980) و یا «پاپای (ملوان زبل)» (1980) می شناسیم این روزها این هنرپیشه به ندرت به کاراکترهایی همچون وندی تورنس و اولیو اویل که پیش از این در فیلم هایش ارائه کرده شباهت دارد. در حالی که ظاهر این هنرپیشه همانطور که هر کسی از یک بازیگر شصت ساله انتظار دارد به طور ویژه ای تغییر کرده است با این حال خیره کننده ترین تغییرات مربوط به افکار این هنرپیشه می باشد. ظاهراً دووال از سال 2002 و با آغاز دوران بازنشستگی در خانه خود در تگزاس گوشه غزلت گزیده است.

وال کیلمر

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

وال کیلمر برای وزن نوسانی خود برای سال های پی در پی تیتر خبری بود با این حال جراید توجه ویژه ای به کاهش وزن ناگهانی و قابل توجه او در سال 2014 داشتند که باعث شد کیلمر به صورت مستقیم در مورد این تغییرات صحبت کند. در دسامبر همان سال وی در مطلبی که درصفحه اجتماعی فیس بوک خود منتشر کرد ادعا کرد که برای بازی در نقش مارک توآین در فیلم جدید خود وزنش را کم کرده است علاوه بر این اضافه کرد که کاملاً سلامت است.

میکی رورک

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

صورت این بازیگر که نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است از زمانی که به عنوان یک الگو در هالیوود در اوایل دهه 80 شناخته شد به شکل قابل توجهی تغییر کرده است. بر اساس گفته های خودش زمانی که به عنوان یک بوکسور حرفه ای فعالیت داشته چانه اش آسیب می بیند.

مگ رایان

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

تغییرات بی اندازه در صورت رایان برای سال ها موضوع تفکر و تعمق بوده است، تغییراتی که به عنوان های خبری نظیر "مگ از ریخت افتاده" و یا "چه اتفاقی برای صورت مگ رایان افتاده است؟" برای پاسخ دادن به این سوال صادقانه باید گفت که ما نمی دانیم. اگرچه شایعات مربوط به عمل زیبایی این بازیگر را برای سال ها احاطه کرده با این حال او هیچگاه این موضوع را مستقیماً تایید نکرده است. به هر حال شما خودتان قضاوت کنید.

لیل کیم

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

لیل کیم یکی دیگر از سلبريتى ها است که به جنگ شایعات مربوط به جراحی زیبایی رفته است. صورت این رپر چهل و چند ساله در برنامه های مختلف متفاوت به نظر می رسد. بر اساس ای! نیوز بالاخره تیم کیم پس از انزجار از مطلبی که در یکی از وبلاگ ها منتشر شده بود به سخن آمد. "به اطلاع طرفداران می رسانیم، رسانه ها که در واقع چیزی نیستند جز چند سایت وبلاگ نویسی که تمام تلاش خود را برای تحریک عموم می کنند و چه راهی آسان تر و بهتر از این وجود دارد که از یک جایگاه ساختگی و موهوم برای تحقیر یک اسطوره موسیقی و بی احترامی به او استفاده کنید.

لارک ورهیز

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

به سختی می شود باور کرد که وی همان هنرپیشه ای است که زمانی در نقش لیزا ترتل، دانش آموزی پر جنب و جوش و خوشحال در کمدی «نجات یافته توسط بل» ( Saved by the Bell) بازی کرده است. پس از مقداری تحقیقات مشخص شد چیزهای تاریک فراوانی در زیر این پوسته وجود دارد. پس از مصاحبه عجیب وی با برنامه تلویزیونی یو (The Yo) که در سال 2012 به روی آنتن رفت، مادر ورهیز در مصاحبه ای با پیپل ادعا کرد که دخترش از بیماری روانی اختلالات دو قطبی رنج می برد. ورهیز ادعا های مادرش را رد کرد و اعلام کرد که به بیماری لوپوس مبتلا است.

داریل هانا

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

این بازیگر با روزهای خود در فیلم «اسپلش» فرسنگ ها فاصله دارد. اما قبل از هرگونه نتیجه گیری او گفته است که عمل زیبایی هیچ ربطی به تغییرات ظاهری او ندارد. "من ترسوتر از این حرف ها هستم که زیر تیغ جراحی بروم مگر اینکه موضوع مرگ و زندگی باشد." او در مصاحبه ای که در سال 2010 با دیلی میل داشت اضافه کرد: واقعا به خاطر عکسی که در آن بنظر می رسید عمل زیبایی داشته چند کار را از دست داده است.

روپرت اورت

ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو 

مانند بسیاری از ستارگانی که نامشان در این لیست آمده تغییرات صورت روپرت نیز با انتقادات فراوانی روبرو شده است. حتی اینترتینمنت ویکلی پستی با عنوان "صورت روپرت اورت من را ناراحت می کند" منتشر کرد. مانند همه ستارگانی که در این لیست آمده اند اورت نیز ادعا کرد که هیچ کاری بر روی صورتش انجام نداده است. وی در سال 2014 به دیلی میل گفت: "من هیچ عمل زیبایی بر روی صورتم انجام نداده ام. شما می توانید صورت من را ببینید.

مارک مک گراس

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

مک گراس، خواننده ای که به مجری تلویزیونی تبدیل شده تقریباً هیچ نام و نشانی از آن خواننده پرشور و پیشگام گروه موسیقی شوگر ری در دهه نود را با خود ندارد. اگر به آن دقيق فکر کنیم ممكن است خیلی هم بد نباشد. به هر حال چه  کسی می خواهد به عنوان یکی از شوگرری ها شهرت جاودانه داشته باشد.

پریسیلا پریسلی

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

چه او را به عنوان بیوه الویس پریسلی بشناسید و یا او را به عنوان جنا وید، بازیگر سریال تلویزیونی «دالاس» به خاطر داشته باشید ممکن است این روزها به سختی پریسیلا پریسلی را تشخیص بدهید. بر اساس گزارشات این کارآفرین و شرکت کننده مسابقه رقص با ستارگان (Dancing with the Stars) بد شانسی آورده که کارش به جراح زیبایی بدون گواهی پزشکی، دکتر دنیل سرانو، افتاده است. گفته می شود که سرانو علاوه بر پریسلی مشتری های مهم دیگری همچون  شان، همسر لرى کینگ، را نیز در لیست خود داشته است.

جنیفر گری

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

او در فیلم «رقص کثیف» که به تدریج به موفقیت رسید با پاتریک سوویزی همبازی شد و پس از آن به کلی از نقشه هالیوود محو شد. چه اتفاقی برای جنیفر گری افتاد و چه اتفاقی برای صورت او افتاد؟ پس از ارائه بازی های موفق و سرنوشت ساز در فیلم های « مرخصی فریس بولر» و «رقص کثیف» حرفه¬ی وی در مسیر موفقیت متوقف شد. دو عمل جراحی بینی نامناسب چهره¬ی وی را برای طرفدارانش نا آشنا کرد. خراب شدن عمل های بینی پی در پی و وقوع تصادف مرگبار در اتومبیلی که همبازی اش متیو برودریک راننده آن بود با آنکه جان سالم به در بردند، خود مزید بر علت شد تا گری به دنیای هالیوود پشت کند.

اوما تورمن

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

ستاره فیلم «بیل را بکش» این روزها بسیار متفاوت بنظر می رسد. زمانی که فیلم «پالپ فیکشن» محصول 1994 به کارگردانی کوئنتین تارانتینو سکوی پرشی برای رسیدن وی به محبوبیت شد، بازی وی تحسین منتقدین سینما را برانگیخت و نامزدی بهترین نقش مکمل زن برای کسب جایزه اسکار را به همراه داشت. تورمن بین سال های دهه 90 و 2000 از دنیای سینما فاصله گرفت تا تمرکز خود را معطوف به خانواده اش کرده باشد. وی چند سال بعد با بازی در نفش بئاتریس کیدو در فیلم «بیل را بکش» به صحنه بازگشت. 

جلیل ویت

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

میلیون هابیننده شاهد رشد و نمو او در طول پخش 9 فصل از سریال «مسائل خانوادگی» که بین سال های 1989 تا 1998 بر روی آنتن رفت بوده اند. با این حال جلیل ویت که هم اکنون بزرگ شده و یک پرده گوش هم بر روی استخوان هایش کشیده شده به سختی به آن نوجوان لاغر مُردنی و بد لباسی شباهت دارد که ما از آن کمدی موفق سراغ داریم.

اتان سوپلی

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

شاید اسم این بازیگر را ندانید اما به احتمال زیاد در طول سال ها اتان سوپلی را به عنوان نقش مکمل در بسیاری از فیلم های کوین اسمیت دیده باشید. فیلم هایی همچون «پاساژگردها»، «به دنبال امی»، «جزم‌ اندیشی» از جمله این فیلم های سینمایی هستند. سوپلی و همبازی اش جیسون لی با پروژه خود با نام «نام من ارل است» که یک برنامه تلویزیونی بود به موفقیت چشمگیری دست یافتند. در سال 2011 سوپلی با از دست دادن حدود 90.5 کیلوگرم از وزن خود با استفاده از رژیم سخت و دوچرخه سواری، تیتر خبری جراید را به خود اختصاص داد.

نیک نولتی

ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

در دهه های 80 و 90 نیک نولتی یکی از ستاره های قابل توجه هالیوود به حساب می آمد، از جمله موفقیت های وی نامزدی دریافت جایزه اسکار برای «شاهزاده جزر و مد» در سال 1992 است.نولتی همچنان که پا به سن می گذاشت حضورش بر روی  صفحه نقره ای سینما نیز کم رنگتر و کم رنگتر شد. در سال 2002 خبر دستگیری وی به دلیل مصرف GHB در حین رانندگی تیتر خبری جراید شد. عکسی که پس از دستگیری وی گرفته شد منبع تغذیه بنگاه های شایعه پراکنی بود. اگر چه این روزها وی همه چیز را تحت کنترل خود دارد با این حال واضح است که نولتی 70 ساله به ندرت به جوانی های خود شباهت دارد.

جیس رابرتسون

 ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود - اسلایدشو

جس رابرتسون همانند ساير بازیگران مجموعه تلویزیونی واقع ‌نمایانه «داک داینستی» به خاطر داشتن ریش ها و موهای بلند در بین طرفدارنش محبوب شده است. با این حال در سپتامبر 2017 این بازیگر 48 ساله ناگهان تیغ اصلاح را بر می دارد و امضای خود را نابود می کند تا با اینکار نماد یک برنامه حمایتی باشد. بله درست است، کسی که در عکس بالا تی شرت یتی بر تن دارد خود اوست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستارگانی که دیگر قادر به تشخیص آنها نخواهید بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..