تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب گلر ایسلند به مهار پنالتی مسی +عکس

به گزارش شمانیوز، تیم ملی ایسلند امروز با درخشش هالدورسون و به خصوص مهار ضربه پنالتی لیونل مسی، به یک امتیار ارزشمند و دور از انتظار در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر آرژانتین دست یافت.

هالدورسون گفت: "برای من به عنوان دروازه بان تیم ملی ایرلند، بازی کردن در اولین بازی جام جهانی و مهار پنالتی بهترین بازیکن جهان لحظه بزرگی بود. گرفتن پنالتی مسی رویایی بود که تعبیر شد؛ به خصوص اینکه باعث شد ما در راستای هدفمان که صعود به مرحله بعدی است خود را ثابت کرده و کیفیت ایسلند را نشان دادیم.

من وظیفه خوم را انجام دادم و می دانستم ممکن بود با چنین موقعیتی مواجه شوم. من بارها ضربات پنالتی اخیر لیونل مسی و همچنان واکنش اخیر خودم برابر ضربات پنالتی رقبا را مرور کرده بودم که سعی کردم آنها را به خاطر سپرده و به احساس بازیکنان حریف در مورد خودم هنگام نواختن پنالتی نیز کار کنم و خوشحالم که امروز لیونل مسی اینگونه پنالتی خود را نواخت.

اتفاقات نیمه اول مطابق میل ما پیش رفت و بازیکنان حریف فضای زیادی نداشتند. اعتماد به نفس ما دقیقه به دقیقه افزایش یافت، زیرا شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی در بازی در برابر آرژانتین رخ می دهد اما ما احساس می کردیم بازی به سود ما در حال سپری شدن است."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب گلر ایسلند به مهار پنالتی مسی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..