تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشته احساسی امیر جعفری برای پیروزی تیم ملی فوتبال/ عکس

ساعت2 -امیر جعفری پیروزی برابر مراکش را به مردم و تیم ملی فوتبال تبریک گفت.

امیر جعفری با انتشار تصویری از هوداران تیم ملی فوتبال ایران در اینستاگرام نوشت: «وطنی که دوستش داریم با خودش غریبه نیست اگر چه مدت‌هاست با شوق و شادی غریبه است در کنار روزهای بی رحم و بی عاطفه در کنار تحریم های اقتصادی و آزادی ...بُردی از جنس مردم و برای مردم نتیجه امید و تلاش و هدیه خدا برای مردمیست که اگر بخواهد به یک توپ فوتبال قدرتی میدهد که با حرکتش مردمی با شوق فریاد پیروزی سر دهند سیاستی که لایق نبود در این پیروزی شریک مردم باشد دیشب بازنده شد.

میلیون‌ها تبریک برای تیم و مردمی که علی رغم تمام مشکلات و محدودیت‌ها صرفا خودشان و برای غرور و افتخار خودشان پیروز شدند.»

منبع:خبرانلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشته احساسی امیر جعفری برای پیروزی تیم ملی فوتبال/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..