تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری که به خاطر وضعیت جسمانی غیرعادی‌اش مشهور شد +فیلم

دختری که استخوان نداردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار دغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختری 20 ساله به نام وانگ تشو اهل چین به خاطر وضعیت جسمانی غیرعادی و متفاوتی که دارد در میان کاربران و رسانه‌های گوناگون از شهرت بسیاری برخورد است. اگر به او نگاه کنید این طور به نظر می رسد که هیچ استخوانی در بدنش نیست.

او قادر است با استفاده از این شرایط خاص جسمانی دست به کارهایی بزند که برای مشاهده‌کنندگان بسیار عجیب و خاص است، زیرا انسانهای عادی نمی توانند همانند او از پس از این حرکات بر بیایند. در ادامه ویدئویی جالبی را که پایگاه خبری اسپوتنیک از وانگ تشو دختری ساکن شهر چونگ کینگ منتشر کرده مشاهده می کنید؛ فیلمی که موجب شهرت او شد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

دختری که انگار استخوان ندارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری که به خاطر وضعیت جسمانی غیرعادی‌اش مشهور شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..