تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلام پرافتخارترین تیم جهان به جام مقابل سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین روز از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری ۳ دیدار به اتمام می رسد.در نخستین دیدار گروه پنجم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، کاستاریکا به مصاف صربستان می رود.

کاستاریکایی ها که در دوره قبلی این رقابت ها با صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برزیل، شگفتی ساز جام لقب گرفتند دنبال تکرار آن اتفاق شیرین هستند اما صربستان پس از یک دوره غیبت راهی بزرگ ترین آوردگاه جهان ورزش شده است و می خواهد بزرگی اش را به رخ جهانیان بکشاند.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ سلام پرافتخارترین تیم جهان به جام مقابل سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی


شاگردان اسکار رامیرز با قرار گرفتن در رتبه دوم رقابت های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آمریکای مرکزی برای پنجمین بار به جام جهانی رسیده اند اما عقاب ها به دنبال صدرنشینی در گروه چهارم مقدماتی در قاره اروپا برای دومین بار با نام صربستان تجربه حضور در جام جهانی را کسب می کنند. البته این تیم در مجموع با نام های یوگسلاوی و صربستان و مونته نگرو هم ۱۲ بار در جام جهانی شرکت کرده است.

کاستاریکا برای درخشش در روسیه به چهره های آشنایی مانند کیلور ناواس، جیان کارلو گونزالز، کریستین گامبوا، سلسو بورگس، کریستین بولانیوس، یلستین تخدا، برایان روئیز و جوئل کمپل چشم دوخته است اما ملادن کریستائیچ هم برای شروع خوب در جام جهانی امیدوار به ارائه عملکردی خوب از سوی نفراتی مانند ولادیمیر استویکوویچ، آنتونیو روکاوینا، برانیسلاو ایوانوویچ، الکساندر کولاروف، سرگئی میلینکوویچ- ساویچ، دوسان تادیچ، نمانیا ماتیچ، الکساندر میتروویچ است.

این نخستین بازی صربستان و کاستاریکا در تاریخ است.

بهترین رتبه کاستاریکا در جام جهانی صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ است اما مقام چهارمی جام های جهانی ۱۹۳۰ و ۱۹۶۲ بهترین عملکرد صرب ها(یوگسلاوی) در تاریخ جام جهانی است.

این ۲ تیم در رنکینگ فیفا ۹ پله با هم اختلاف دارند. صربستان در جایگاه نهم ایستاده اما کاستاریکا در رتبه سی و یکم قرار گرفته است.

آمار بازی:

کاستاریکا درحالی از جام جهانی ۲۰۱۴ حذف شد که در کنار آلمان و هلند تنها تیم های بدون شکست آن مسابقات بود. کاستاریکا در سه بازی از چهار بازی اخیرش در جام جهانی کلین شیت کرده است که این آمار بهتر از کلین شیت هایش در ۱۱ بازی قبلی این تیم است. کاستاریکا در چهار دوره اخیری که در جام جهانی شرکت کرده بازی اول خود را با پیروزی به پایان رسانده است اما صربستان در ۲ بازی اول خود در جام های قبلی بازنده بوده است. صربستان در ۲ دوره اخیر حضورش در جام جهانی موفق به صعود نشده است و به جز برتری یک بر صفر برابر آلمان در جام جهانی ۲۰۱۰ پنج بازی آخر خود در جام جهانی را با شکست به اتمام رسانده است. دوسان تادیچ، هافبک این تیم پس از جاشوا کیمیچ آلمانی با هفت پاس گل در رتبه دوم جدول پاسورهای گل مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا قرار گرفت. اسکار رامیرز که نخستین بار در جام جهانی سرمربیگری می کند، در جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا در تمام بازی ها برای کاستاریکا به میدان رفت.

این بازی با قضاوت مالانگ دیهدیو و کمک جبرئیل کامارا و الهاجی سامبا سنگالی از ساعت ۱۶:۳۰ یک شنبه ۲۷ مرداد در ورزشگاه کاسموس آره نا سامارا برگزار می شود.

ترکیب احتمالی کاستاریکا

کیلور ناواس، جانی آکاستا، جیانکارلو گونزالز، کریستین گامبوا، برایان اویدو، سلسو بورگس، کریستین بولانیوس، راندال آزوفئیفا، کریستین تخدا، جوئل کمپل و برایان روئیز

ترکیب احتمالی صربستان

ولادیمیر استویکوویچ، آنتونیو روکاوینا، الکساندر کولاروف، برانیسلاو ایوانوویچ، میلوش ولیکوویچ، دوسان تادیچ، فیلیپ کاستیچ، نمانیا ماتیچ، آدام لیائیچ، سرگئی میلینکوویچ- ساویچ و الکساندر میتروویچ

برزیل- سوئیس

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ سلام پرافتخارترین تیم جهان به جام مقابل سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی


پرافتخارترین تیم تاریخ جام های جهانی در نخستین گام از بیست و یکمین دوره این رقابت ها به مصاف تیم سختکوش سوئیس می رود.سلسائو پس از افتضاح جام جهانی ۲۰۱۴ برای اعاده حیثیت به روسیه آمده است و اکنون با هدایت تیته در بهترین فرم قرار دارد. برزیل با بهره گیری از ستارگان پرشمار در ترکیب خود بازهم اصلی ترین مدعی فتح جام جهانی است اما آنها با وجود عملکرد درخشان در طول ۲ سال اخیر خوب می دانند برای جلوگیری از تکرار مصیبت دوره قبلی مسابقات باید با تمام توان و تمرکز جام را آغاز کنند و با برتری برابر سوئیس در گام نخست قدرت خود را به سایر مدعیان نشان دهند.

از طرفی سوئیس که با برتری در بازی پلی آف مقابل ایرلند شمالی برای یازدهمین بار تجربه حضور در جام جهانی را به دست آورد هم برای صعود از این گروه دشوار دست کم به دنبال کسب یک امتیاز از بازی با برزیل است.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ سلام پرافتخارترین تیم جهان به جام مقابل سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

طلایی پوشان برزیلی با کلکسیونی از چهره های نامدار جهان فوتبال مانند آلیسون، تیاگو سیلوا، فلیپه لوییس، مارسلو، مارکینیوس، کاسمیرو، فیلیپه کوتینیو، پائولینهو، ویلیان، گابریل ژسوس، نیمار، داگلاس کاستا، روبرتو فیرمینو به روسیه آمده است اما ولادیمیر پتکوویچ هم امید دارد نفراتی مانند یان سومر، استفان لیشت اشتاینر، ریکاردو رودریگوئز، گرانیت ژاکا،والون بهرامی، بلریم ژمایلی، ژردان شقیری و هریس سفرووویچ در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد مناسبی داشته باشند تا سرخ ها بتوانند با برتری مقابل برزیل گامی بزرگ برای تحقق رویای صعود به مراحل بالای مسابقات بردارند.

برزیل و سوئیس تاکنون هشت بار به مصاف هم رفته اند که سهم مردان سرزمین قهوه سه برد، سه تساوی و ۲ شکست بوده است. این ۲ تیم در رنکینگ فیفا چهار پله با هم‌اختلاف دارند. برزیل و دانمارک به ترتیب در جایگاه دوم و ششم قرار گرفته اند.
آمار بازی برزیل و سوئیس تنها یک بار در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف هم رفته اند که آن بازی در سال ۱۹۵۰ با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد. برزیل تنها تیمی است که در تمام ادوار جام جهانی حضور یافته و البته تنها کشوری است که از عنوان قهرمانی اش در این مسابقات دفاع کرده است. آخرین شکست قناری ها در مرحله گروهی جام جهانی به ۲۰ سال پیش و باخت مقابل نروژ بازمی گردد و آنها آخرین بار در سال ۱۹۶۶ از مرحله گروهی جام جهانی کنار رفتند. از آخرین شکست برزیل در نخستین بازی جام جهانی حدود ۸۴ سال می گذرد. آنها در آن بازی مغلوب اسپانیا شدند و در ۱۶ بازی نخستشان در جام جهانی به پیروزی رسیده اند. سوئیس پس از چهار شکست متوالی در بازی های نخست خود در جام جهانی، در ۲دوره اخیر این رقابت ها اسپانیا و اکوادور را شکست داد. این تیم همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ بدون دریافت یک گل از جام کنار رفت. تنها شکست سوئیس در مقدماتی جام جهانی مقابل پرتغال رقم خورد. این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه روستوف آره نا برگزار می شود. سزار آرتورو راموس با کمک ماروین تورنترا و میگل هرناندز از مکزیک داوران این دیدار بودند.

ترکیب احتمالی برزیل


آلیسون، تیاگو سیلوا، مارکینیوس، مارسلو، فاگنر، کاسمیرو، فیلیپ کوتینهو، پائولینهو، نیمار، روبرتو فیرمینو و ویلیان

ترکیب احتمالی سوئیس

یان سومر، فابین شار، میشل لانگ، ریکاردو رودریگوئز، فرانسویس موهانجه، گرانیت ژاکا، والون بهرامی، بلریم ژمایلی، گلسون فرناندز، ژردان شقیری و هریس سفروویچ

آلمان- مکزیک

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ سلام پرافتخارترین تیم جهان به جام مقابل سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی


مدافع عنوان قهرمانی با هدف رسیدن به رکورد برزیل در فتح جام جهانی، بیست و یکمین دوره این رقابت ها را با بازی مقابل مکزیک شروع می کند.شاگردان یواخیو لوو با تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه در گروهی قرار گرفته اند که با حضور سوئد، مکزیک و کره جنوبی حضورشان در مرحله بعدی این رقابت ها از همین حالا محتمل است. از طرفی مکزیک هم که متخصص صعود به مراحل حذفی جام جهانی و حذف در مرحله یک هشتم نهایی محسوب می شود، برای هموار کردن مسیر عبور از مرحله گروهی چشم به سه امتیاز این بازی و خلق شگفتی دارد.

مانشافت با قرار گرفتن در صدرجدول گروه سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نوزدهمین حضورش در جام جهانی را تجربه می کند اما مکزیک هم با ایستادن در صدرجدول مرحله نهایی مقدماتی در منطقه کونکاکاف برای شانزدهمین بار راهی این مسابقات می شود.

از مانوئل نویر، متس هوملز، جروم بوآتنگ، سامی خدیرا، تونی کروس، مسوت اوزیل، مارکو رویس و توماس مولر می توان به عنوان باتجربه و تاثیرگذارترین بازیکنان آلمان نام برد. در سوی مقابل هم چهره هایی چون گیلرمو اوچوآ، رافائل مارکز، کارلوس سالسیدو، هکتور مورنو، میگل لاین، جیووانی و جاناتان دوس سانتوس، آندرس گواردادو، رائول خیمنز، کارلوس ولا، چیچاریتو و اوریبه پرالتا هم شاگردان شاخص خوان کارلوس اوزوریو هستند.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ سلام پرافتخارترین تیم جهان به جام مقابل سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

مکزیک و آلمان ۱۱ بار در بازی های رسمی مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل این بازی ها یک برد برای آزتک ها، پنج برد برای ژرمن ها و پنج تساوی بوده است.این تیم در رنکینگ فیفا چهار رده با هم اختلاف دارند چراکه آلمان صدرنشین است و مکزیک در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

آمار بازی 

آلمان و مکزیک چهارمین بار است که در جام جهانی با هم بازی می کنند. در بازی های قبلی ۲ بار ژرمن ها پیروز شده اند و یک دیدار هم با تساوی به اتمام رسیده است. مکزیک تنها در یک بازی که ژوئن ۱۹۸۵ برگزار شد آلمان را شکست داد و آخرین بار هم ۲ تیم در جام کنفدراسیون ها ۲۰۱۷ بازی کردند که آن دیدار با برتری چهار بر یک ژرمن ها به پایان رسید. آلمان در هفت دوره اخیر جام جهانی نخستین بازی اش را با برد پشت سر گذاشته است. مکزیک هم در پنج دوره اخیر جام جهانی بازی های نخستش را با چهار برد و یک تساوی به اتمام رسانده است. آلمان تنها تیمی است که در هر ۱۰ بازی مقدماتی جام جهانی به پیروزی رسید و بیشترین تفاضل گل(مثبت ۳۹)را به ثبت رساند. آلمان در هر چهار دوره اخیر جام جهانی به مرحله نیمه نهایی صعود کرده است و از سال ۱۹۹۰ در تمام دوره ها راهی مرحله بعدی شده است. مکزیک پس از برزیل، آلمان، ایتالیا و آرژانتین با ۱۶ دوره حضور در جام جهانی از این لحاظ بهترین آمار را دارد. مکزیک به جز جام های جهانی ۱۹۷۰ و ۱۹۸۶ که در خانه اش برگزار شد موفق نشده است به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند‌ در میان بازیکنان حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توماس مولر آلمانی با به ثمر رساندن ۱۰ گل و ارسال ۶ پاس گل تاثیرگذارترین بازیکن محسوب می شود. جاشوا کیمیچ با ارسال ۹ پاس گل برترین آمار را در مرحله مقدماتی جام جهانی داشت. این بازی با قضاوت تیم داوری کشورمان یعنی علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار می شود.

ترکیب احتمالی آلمان


مانوئل نویر، جروم بوآتنگ، متس هوملز، یوناس هکتور، جاشوا کیمیچ، سامی خدیرا، مسوت اوزیل، تونی کروس، مارکو رویس، توماس مولر و ایلکای گوندوگان


ترکیب احتمالی مکزیک


گیلرمو اوچوآ، رافائل مارکز، هکتور مورنو، میگل لاین، کارلوس سالسیدو، مارکو فابین، آندرس گواردادو، جیووانی دوس سانتوس، رافائل خیمنز، چیچاریتو و هروینگ لوزانو

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلام پرافتخارترین تیم جهان به جام مقابل سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..