تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوان دوم The Last of Us به بخش بازی چندنفره مجهز است

سازندگان عنوان The Last of Us Part II تایید کردند که این بازی به بخش بازی چندنفره مجهز خواهد بود.

عنوان دوم The Last of Us به بخش بازی چندنفره مجهز استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بی شک یکی از عناوین بسیار موفق انحصاری شرکت سونی نسخه اول The Last of Us بود. این بازی در زمان عرضه نظر منتقدان را به خود جلب کرد و توانست نمره بالایی دریافت کند.

همچنین سال 2013، این بازی به عنوان GOTY یا همان بهترین بازی سال انتخاب شد. حال با برگزاری کنفرانس شرکت سونی در جشنواره E3 2018، خبر ساخت نسخه دوم آن منتشر شد.

اما به تازگی اخبار جدیدی از سوی سازندگان The Last of Us Part II منتشر شده است. این گزارش‌ها حاکی از افزودن بخش Multiplayer یا همان بخش چندنفره در کنار بخش داستانی به بازی است. این خبر برای طرفداران بسیار هیجان انگیز است، از این جهت که در کنار داستان بی‌نقص و کامل این بازی می‌توانند به صورت آنلاین، بخش چند نفره آن را نیز تجربه کنند، اتفاقی که پیش از این رخ نداده بود.

گفتنی است؛ هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه دوم فرنچایز The Last of Us مشخص نشده است اما احتمال می‌رود در نیمه اول سال 2019 و یا بعد از جشنواره E3 2019 باشد.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید: اپل iOS 12 را معرفی کرد؛ ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را ببینید

بیشتر بخوانید: کدام دستگاه‌ها از iOS 12 پشتیبانی می‌کنند؟

بیشتر بخوانید: شرکت HTC به روند نزولی خود ادامه می‌دهد؛ کاهش درآمد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته

بیشتر بخوانید: اولین خودروها با پلاک دیجیتالی در کالیفرنیا

بیشتر بخوانید: اجازه اپل به توسعه دهندگان برای ارائه نسخه آزمایشی نرم‌افزارهای پولی اپ‌استور

بیشتر بخوانید: ایرپادهای اپل در iOS 12 ابزار افراد کم‌شنوا می‌شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوان دوم The Last of Us به بخش بازی چندنفره مجهز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..