تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشتمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی در دانشگاه مراغه برگزار می‌شود

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی گفت: هشتمین کنگره بین المللی زیست‌شناسی به میزبانی دانشگاه سراسری مراغه از ۳۱ مرداد ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صالح شهابی با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی زیست شناسی در این شهرستان، اظهار داشت: این کنگره بین المللی با حضور صاحب نظران و دانشجویان این رشته از داخل و خارج کشور از 31 مرداد ماه سال جاری به مدت 3 روزکاری به میزبانی دانشگاه سراسری مراغه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های این کنگره در این شهرستان، ابراز کرد: در ادامه برگزاری این کنگره بین المللی هم چنین بیستمین کنگره ملی زیست شناسی نیز با حضور دانشجویان و اعضای هیات های علمی از دانشگاه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

شهابی ادامه داد: براساس اعلام دبیرخانه کنگره تا به امروز بیش از 110 مقاله علمی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده و همه مقالات ارسالی در حال برسی است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا به امروز هم چنین 740 مقاله ارسال شده از سراسر کشور توسط دبیرخانه کنگره بررسی و در مرحله داوری است.

شهابی در ادامه با تاکید بر همکاری کلیه سازمان‌های خدمات رسان در برگزاری این کنگره، بیان کرد: با توجه به برگزاری کنگره بین المللی و حضور میهمانانی خارجی و داخلی در این دوره از کنگره ضروری است سازمان‌ها و ادارات خدمات رسان در این برگزاری هرچه بهتر این کنگره دانشگاه مراغه را یاری کنند.

دبیر کنگره بین المللی زیست شناسی، اظهار کرد: برگزاری این رویداد بزرگ بین المللی به میزبانی مراغه در آذربایجان شرقی می‌تواند نقش مهمی را در معرفی رویداد بزرگ تبریز 2018 ایفا کند.

شهابی یادآور شد: برگزاری و میزبانی دانشگاه مراغه برای برگزاری این رویداد بین المللی نشان از وجود ظرفیت‌های مهم علمی در این شهرستان بوده و باید در توسعه این ظرفیت‌ها گام‌های بلندی برداشته شود.

دبیر کنگره بین المللی زیست شناسی در پایان با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه مراغه در حوزه زیست شناسی، اظهارکرد: درحال حاضر 4 هزار و 500 دانشجوی دختر و پسر در سه رشته دکتری، 26 رشته کارشناسی ارشد، 18 رشته کارشناسی پیوسته و دو رشته کارشناسی ناپیوسته و یک رشته کاردانی در دانشگاه مراغه درحال تحصیل هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشتمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی در دانشگاه مراغه برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..