تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطر مرگ چطور از بیخ گوش تیاگو سیلوا در روسیه گذشت؟

صراط:

مدافع تیم ملی برزیل ۱۳ سال پیش در روسیه به بیماری سل دچار شد و خطر مرگ از بیخ گوش او گذشت.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل تیم ملی فوتبال برزیل فردا (یک‌شنبه) در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف سوئیس خواهد رفت. تیاگو سیلوا با تجربه‌ای زیاد در قلب خط دفاعی این تیم بازی می‌کند.

تیاگو سیلوا از روسیه خاطرات خوبی ندارد. او ۱۳ سال پیش وقتی از پورتو راهی دینامو مسکو شد در تمرین‌ها به حالت بدی دچار شد و پزشکان فهمیدند که او مدت‌هاست که بیماری سل دارد. به همین خاطر نزدیک به ۶ ماه او در یک اتاق تنها بود و می‌ترسید فوتبالش تمام شود.

دکتر به تیاگو سیلوا اعلام کرد اگر چند هفته دیرتر متوجه این بیماری می‌شد، جانش را ازدست می‌داد.

تیاگو سیلوا با پشت سر گذاشتن آن خاطرات بد و تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان مرکزی جهان به روسیه می‌آید و در رویای بالا بردن جام قهرمانی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطر مرگ چطور از بیخ گوش تیاگو سیلوا در روسیه گذشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..