تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست ستیز و سازش آمریکا و اروپا در قبال ایران

حجت‌الاسلام سالک در گفتگو با بولتن نیوز مطرح کرد؛

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر لزوم هوشیاری مسئولین در قبال سیاست آمریکا و اروپا گفت: آمریکا و اروپا در قبال ایران...

گروه بین الملل: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر لزوم هوشیاری مسئولین در قبال سیاست آمریکا و اروپا گفت: آمریکا و اروپا در قبال ایران سیاست ستیز و سازش را در پیش گرفتند که هدفشان یکی است.

سیاست ستیز و سازش آمریکا و اروپا در قبال ایران

به گزارش بولتن نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز بابیان اینکه در مذاکرات با اروپائی‌ها حتماً باید تضمین‌های لازم گرفته شود، گفت: نباید به‌گونه‌ای رفتار شود که اگر اروپائی‌ها بدعهدی کردند مانتوانیم حق خود را بگیریم.

وی افزود: تنها کاری که باید انجام شود این است که از اروپائی‌ها تضمین گرفته شود تا آن‌ها نتوانند بدعهدی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تأکید بر اینکه آمریکا و اروپا در قبال ایران سیاست ستیز و سازش را در پیش گرفتند، افزود: ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با خروج از برجام درواقع اعلام کرد که نسبت به ایران سیاست ستیز را در پیش‌گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سالک تصریح کرد: هرچند اروپائی‌ها به دنبال ادامه برجام و مذاکره با ایران هستند و درواقع سیاست سازش را در پیش گرفتند اما با آمریکا هماهنگ هستند.

وی افزود: آمریکا و اروپا یک هدف مشترک دارند و این را باید همه مسئولین ما مدنظر داشته باشند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد: در این شرایط مسئولین ما در مذاکرات باید هوشیار باشند و بدانند با کسانی طرف هستند که با آمریکائی‌ها هدف مشترک دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سالک با اشاره به تصمیم نمایندگان مجلس مبنی بر حضور چند نماینده در تیم مذاکرات هسته‌ای گفت: این پیشنهاد در کمیسیون مطرح و درباره آن بحث شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست ستیز و سازش آمریکا و اروپا در قبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..