تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزد معاونت وزارت خارجه آمریکا: باید با حضور چین در آفریقا مقابله کنیم

به گزارش پایگاه اینترنتی سنای آمریکا، ناجی در این جلسه ضمن تقدیر از اعتماد رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا به وی در محول کردن این مقام گفت به دنبال همکاری با کنگره و به خصوص کمیته روابط خارجی برای پیشبرد منافع آمریکا در آفریقا خواهم بود.
وی ادامه داد چین در این قاره حضور یافته است؛ باید دید این کشور رقیب، شریک یا دشمن است یا هر سه مورد. مساله متقن این است که آمریکا مجبور است با توجه به اینکه چینی ها تلاش می کنند خود را برای توسعه و کشورداری، الگویی به مراتب مناسب تر برای آفریقا به نمایش بگذارند، به این موضوع نیز رسیدگی کند. آفریقا گذرگاهی تاریخی است و مسیری که این قاره بر می گزیند در آینده روی وضع کل مردم زمین تاثیر خواهد گذاشت.
نامزد معرفی شده از سوی دولت ترامپ برای امور آفریقا در وزارت خارجه آمریکا ادامه داد چشم اندازها نشان می دهد تا دو هزار و پنجاه، آفریقا دو و نیم میلیارد جمعیت خواهد داشت که هفتاد درصد آنها زیر سی سال سن خواهند داشت. نیجریه به تنهایی بیش از سیصد و پنجاه میلیون جمعیت خواهد داشت و بخش عمده رشد اقتصادی آن در شمال این کشور خواهد بود که فقیر نشین است. از دیگر سو جوانان آفریقایی نیز مانند جوانان همه جای دیگر خواست هایی خواهند داشت. اگر درگیری ها، سوء حاکمیت یا نبود فرصت های لازم باعث شوند رویاهای آنان محقق نشود، پیامدها فاجعه بار خواهد بود. ولی اگر شاهد حاکمیت درست و چشم اندازی مرفه باشیم، جوانان آفریقایی باعث پویایی و پیشرفت جهانی خواهند بود.
ناجی گفت آمریکا در وضعی خوب برای سناریوی دوم قرار دارد. صنایع آمریکایی از آفریقایی با حاکمیت درست و تامین کننده فرصت های مناسب برای مردمش استقبال می کند و چنین آفریقایی در دسترس است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزد معاونت وزارت خارجه آمریکا: باید با حضور چین در آفریقا مقابله کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..