تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه جستجوی پیکر 6 جانباخته سانحه هوایی یاسوج

معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر 6 نفر دیگر از جانباختگان سانحه هوایی نیز در مرحله جست و جو و شناسایی هستند که تا مشخص‌ شدن تمامی پیکرهای جانباختگان این سانحه هوایی، عملیات جست و جو ادامه دارد.

عزیز فیلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:عملیات جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هنوز زمان معینی برای اتمام آن مشخص نشده است.

وی اضافه کرد: از زمان آغاز عملیات جست و جوی پیکرهای جانباختگان این سانحه دلخراش بقایای 60 پیکر شناسایی شده است که از این تعداد پیکر 53 نفر از آنها احراز هویت و تحویل خانواده های آنان شده است. 

فیلی بیان کرد: پیکر هفت نفر دیگر ظرف چند روز آینده به خانواده هایشان تحویل داده می شود. 

وی عنوان کرد: پیکر 6 نفر دیگر از جانباختگان سانحه هوایی نیز در مرحله جست و جو و شناسایی هستند که تا مشخص‌ شدن تمامی پیکرهای جانباختگان این سانحه هوایی، عملیات جست و جو ادامه دارد. 

پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن 1396، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد. 

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه جستجوی پیکر 6 جانباخته سانحه هوایی یاسوج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..