تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه ۱۰۰ میلیونی محمدرضا گلزار در تلویزیون/ وقتی سوپراستار سینما معارف درس می‌داد

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احسان علیخانی در بیست و ششمین برنامه «ماه عسل» میزبان محمدرضا گلزار بازیگر مطرح و پر طرفدار سینما بود، علیخانی پیرامون این روزهای گلزار سوال کرد و او در پاسخ گفت: مشغول فیلمبرداری سریال «ساخت ایران» هستیم و بعد از 10 روز دیگر کار من به پایان می رسد.

مسابقه ۱۰۰ میلیونی محمدرضا گلزار در تلویزیون/ وقتی سوپراستار سینما معارف درس می‌داد

گلزار درباره برنامه «ماه عسل» عنوان کرد: حضور من در برنامه های تلویزیونی به دلیل کمبود زمان بسیار کم است، به عقیده من معدل «ماه عسل» بسیار بالاست و من امروز با افتخار در خدمت شما هستم. من آخرین بار سال ۸۸ در برنامه سال تحویل رضا رشیدپور حضور پیدا کردم و دیگر در تلویزیون برنامه‌ای نداشتم.

علیخانی درباره چهل سالگی گلزار سوال کرد و  گلزار در پاسخ گفت: ۴۱ ساله شدم و از سال ۷۹ که بیست و سه ساله بودم به سینما آمدم و حالا حدود ۱۹ ساله در سینما حضور دارم.

بازیگر فیلم سینمایی «عاشقانه ها» درباره بحران چهل سالگی گفت: نمی توان اسم آن را بحران گذاشت، چون که هر رده سنی جذابیت و سختی خود را دارد و باید با آن کنار آمد. شرایط زندگی سخت تر می‌شود و به سختی زندگی نزدیک خواهید شد.

مسابقه ۱۰۰ میلیونی محمدرضا گلزار در تلویزیون/ وقتی سوپراستار سینما معارف درس می‌داد

علیخانی گفت: یک چیز جالب درباره تو این است که خیلی حرف دیگران برای تو مهم نیست، یعنی ممکن است برای همه ما مهم باشد، شاید پذیرش آن سخت است که همه درباره ما نظر بدهند اما ما حق نداریم شبیه چیزی شویم که آنها دوست دارند، اما تو در واقع کاری که دوست داری را انجام می دهی؟

گلزار گفت: من کاری را که فکر کنم درست است، انجام می دهم، به هر حال قضاوت کردن کار روزمره جامعه است. اظهار نظر کردن با داوری خیلی متفاوت است و زمانی که نظری می دهم براساس حدس خودم است اما وقتی که قضاوت می کنم، باید جوابگو قضاوت ها نیز باشم.

علیخانی گفت: تو جزو آدم هایی هستی که در چند سال اخیر قضاوت شده‌ای حتی در سینما تو را به عنوان بازیگر دوست نداشتند و می‌گفتند به خاطر فیزیک و زیبایی آمده‌ای اما ایستادگی کردی و جایگاه خود را تثبیت کردی.

مسابقه ۱۰۰ میلیونی محمدرضا گلزار در تلویزیون/ وقتی سوپراستار سینما معارف درس می‌داد

علیخانی در ادامه این گفتگو درباره حضور دوباره گلزار در حوزه موسیقی و همچنین اجرای برنامه تلویزیونی پرسید.

گلزار درباره برنامه خود که در شبکه سه سیما تدارک دیده است، تصریح کرد: برنامه‌ای را تدارک دیده‌ایم که در قالب مسابقه تلویزیونی بسیار پر انرژی و مهیج است. ما مدل ایرانی پر ببیننده‌ترین برنامه تلویزیونی تاریخ جهان را برای مردم آماده می کنیم؛ یک برنامه ایرانی را می سازیم که معادل خارجی پر بیننده ترین است.

وی ادامه داد: این برنامه کاملا کپی نیست، چون که ما سوالات ایرانی طراحی می کنیم که برای بالا بردن سطح فرهنگی جامعه است و تلاش می کنیم در سطح بالا کار شود. البته جایزه مالی برای نفر اول که بتواند به ۱۵ سوال من پاسخ بدهد ۱۰۰ میلیون تومان است، که در راستای سرانه مطالعه پایین می توانیم به آن کمک کنیم.

گلزار در خصوص جذابیت این مسابقه گفت: خود من چند سالی است این مسابقه را پیگیری می کنم و جزو طرفداران این مسابقه هستم، البته ما برای مسابقه خودمان زمان و هزینه از طرف سازمان صدا و سیما داشتیم که تا دو روز در هفته میزبان مردم از شبکه سه سیما با یک دکور جذاب باشیم.

مسابقه ۱۰۰ میلیونی محمدرضا گلزار در تلویزیون/ وقتی سوپراستار سینما معارف درس می‌داد

بازیگر سینما در ادامه درخصوص بخش های مختلف این برنامه گفت: سعی خودم را می‌کنم کارهای مجریان را نگاه کنم؛ یک مقدار سخت است اما از عهده آن بر می‌آیم. ضبط برنامه را از دو هفته دیگر شروع خواهیم کرد و از یک ماه دیگر روی آنتن شبکه سه می رود، همچنین  مردم از طریق اپلیکیشن می‌توانند با جواب دادن سوالات و به حد نصاب رسیدن امتیاز وارد مسابقه شوند.

علیخانی با اشاره به دوران دانشجویی و تست زدن کنکور نسل خودشان گفت و گلزار ادامه داد: من رتبه 5 کنکور را کسب کردم و آن دوران درس عربی و معارف را در آموزشگاه ها تدریس می کردم.

در بخش دوم برنامه «ماه عسل» نفرات برتر جشنواره «قهرمان من» اعلام شد‌، علیخانی برای اعلام نفرات برتر هیجان خاصی را به شرکت کنندگان منتقل می کرد و در نهایت فیلم مستند کودکان سر پل ذهاب به عنوان فیلم اول و مستند سید علی از کاشمر فیلم  دوم، و همچنین فیلم چوپان فداکار از پیرانشهر به عنوان فیلم سوم معرفی شد. البته مادری که پسرش را قهرمان خود می دانست و از آن فیلم درست کرده بود، نفر چهارم این رقابت رمضانی شد و به هر کدام جوایزی تعلق گرفت که عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان هدیه به گروه چهارم نفری 5 میلیون تومان داد.

گفتنی است؛ در حاشیه این برنامه پس از اعلام اسامی نفرات برتر، کودکان زلزله زده سرپل ذهاب، از سر شوق اشک می ریختند و با جایزه‌ای که دریافت کردند، تصمیم گرفتند با پول آن خانه‎ای برای کودکان سرپل ذهاب بنا کنند.

گزارش از الهام قبادی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه ۱۰۰ میلیونی محمدرضا گلزار در تلویزیون/ وقتی سوپراستار سینما معارف درس می‌داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..