تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پلیس به جشن پیروزی تیم ملی

سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی پلیس تهران بزرگ با اشاره به برگزاری جشن پیروزی تیم ملی فوتبال در با امنیت کامل اظهار کرد: برگزاری جشن پیروزی تیم ملی فوتبال در پایتخت بدون هیچ گونه مشکل انتظامی برگزار شد.

به گزارش شما نیوز ، right;">باشگاه خبرنگاران جوان: سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی پلیس تهران بزرگ با اشاره به برگزاری جشن پیروزی تیم ملی فوتبال در با امنیت کامل اظهار کرد: برگزاری جشن پیروزی تیم ملی فوتبال در پایتخت بدون هیچ گونه مشکل انتظامی برگزار شد.

وی افزود: شایسته است از احساس مسئولیت شهروندان تهرانی به ویژه جوانان عزیز تشکر کنیم چرا که شب گذشته علی رغم اینکه در بسیاری از نقاط شهر مردم پس از برد شیرین تیم ملی ایران در حال شادی بودند اما هیچگونه مشکل انتظامی به وجود نیامد.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: باید خدا رو شکر کرد که به نقطه‌ای رسیدیم که در کلانشهر تهران با این حجم جمعیت و خودرو، شاهد همکاری خوب مردم با پلیس هستیم و شهروندان با مسئولیت پذیری خود را در انضباط اجتماعی سهیم می‌دانند.

سرهنگ هداوند بیان کرد: قطعا بدون مشارکت شهروندان برقراری نظم و امنیت در کلانشهری مثل تهران امکان پذیر نیست و خوشبختانه ما توانسته ایم در این خصوص موفق باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پلیس به جشن پیروزی تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..