تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگيری عامل اغفال دختران با وعده ازدواج

دستگيري عامل اغفال دختران با وعده ازدواجبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پايگاه اطلاع رسانی پليس فتا: سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در جريان رسيدگی به شكايت واصله از طرف دختری جوان مبنی بر اينكه به دنبال آشنايی با فردي به قصد ازدواج اقدام به ارسال فيلم‌ها و تصاوير خصوصی برای او نموده، در صورتی كه وی قصد اخاذی و ايجاد مزاحمت داشته است بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامی افزود: شاكي مدعی بود در شبكه‌ اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شدم كه پس از برقراری روابط دوستانه با هدف ازدواج با جلب اعتماد، موفق به دريافت تصاوير شخصی و خصوصی و اطلاعات محل سكونت او شده است.

وی تصريح كرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم به هويت مسعود.ش 25 ساله شناسايی و دستگير شد.

این مقام مسئول بيان کرد: متهم كه در مواجهه با مدارك و مستندات قانونی و پليسی چاره‌ای جز اعتراف به بزه انتسابی نداشت، انگيزه خود را به دست آوردن تصاوير بيشتر از شاكی و سپس اخاذی و سوءاستفاده غيراخلاقی از وی عنوان نمود.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه اغفال دختران با وعده ازدواج يكی از عوامل اصلی انتشار عكس‌های خصوصی در فضای مجازی است، گفت: با نگاهی به پرونده‌های ارجاعی به پليس فتا در می‌يابيم فضای مجازی هيچ گاه بستر امن و مناسبی برای آشنايی و همسر گزينی نيست و اين فضا مجازی بوده و نمی‌تواند تضمين كننده اطلاعات صحيحی از چهره واقعی افراد باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگيری عامل اغفال دختران با وعده ازدواج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..