تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Flip the Knife PvP Challenge v1.0.56

در بازی آرکید Flip the Knife PvP Challenge مانند یک نینجا چاقو، تبرهای آهنی و شمشیرهای کم‌یاب را پرتاب کنید! به استاد مربی تبدیل شده و مجموعه چاقوهای افسانه‌ای را جمع‌آوری نمایید!

در مکان‌های مختلف چاقوهای معروف دنیا را پرتاب کنید، مهارت‌های خود را بهبود دهید! به زودی خواهید دانست چگونه بدون اشتباه پرتاب کنید و بر روی هر پایه ثابت یا متحرک ضربات عالی بزنید! استاد شوید و مجموعه‌ای از چاقوها، تبرها، شمشیرها و سلاح‌های کم‌یاب را جمع‌آوری کنید!

این بازی برای کسانی ساخته شده که قوی و بی‌پروا بوده و دوستدار چاقو هستند! افرادی که می‌خواهند بر روی لبه چاقو باشند، خطر کنند و به هدف بزنند!

ویژگی‌ها :

تعداد زیادی چاقو و شمشیر با طراحی‌های جالب

چاقوهای واقعی مبتنی بر فیزیک

دارای گرافیک عالی

تعداد زیادی مأموریت سرگرم‌کننده

انجام بازی آسان، اما تسلط بر آن دشوار می‌باشد

مهارت با تجربه بدست می‌آید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Flip the Knife PvP Challenge v1.0.56»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..