تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود WiFi Router Master Pro(No Ad) – Who Use My WiFi? 1.0.8 – برنامه مدیریت روتر وای فای مخصوص اندروید !

دانلود امروز 1+

تاریخ انتشار شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0.8

دوست داشتن 1

WiFi Router Master Pro(No Ad) – Who Use My WiFi? v1.0.8 – اپلیکیشن مدیریت روتر وای فای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 2.49 دلار برای اولین بار در ایران

تمامی کاربران دستگاه های هوشمند برای اتصال به شبکه جهانی اینترنت به وسیله وای فای به یک روتر خاص نیاز دارند تا بتواند سیگنال ها را به اطراف ارسال کند. همین گستردگی سیگنال های وای فای باعث شده است تا برخی سو استفاده کنند و اقدام به استفاده ی بدون اجازه از وای فای ها نمایند. یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از اتصال چنین افرادی به وای فای استفاده از ابزار مخصوص می باشد که قصد معرفی یکی از کامل ترین آن ها را داریم. WiFi Router Master Pro(No Ad) – Who Use My WiFi? عنوان یک ابزار هوشمند و پیشرفته برای مدیریت روتر وای فای مخصوص اندروید می باشد که توسط WiFi Router – WiFi Booster توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره بردن از قابلیت های خاص خود کمک می کند تا به راحتی یک مدیریت کامل و بدون نقص را تجربه نمایید. مجموعه امکانات موجود در این استارت اپ به چندین دسته مختلف تقسیم می شود که دو مورد از مهم ترین آن ها را می توان سیستم تقویت کننده سیگنال و دیگری را ابزار شناسایی افراد غیر مجاز دانست. تنها کافیست یک بار صفحه نمایش را لمس کنید و با مشاهده یک لیست از افراد متصل شده به وای فای بسیاری از دسترسی ها را مسدود نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه WiFi Router Master Pro(No Ad) – Who Use My WiFi? اندروید :

توانایی نمایش لیست افراد متصل شده به شبکه وای فای مشاهده مشخصات دستگاه متصل شده به وای فای امکان مسدود سازی هر گونه دسترسی به شبکه توانایی تست سرعت و نمایش آن در زمان واقعی تست پینگ دقیق و هوشمندانه سیستم تقویت کننده سیگنال های وای فای امکان راه اندازی روتر وای فای بدون هیچ گونه دردسری

اپلیکیشن WiFi Router Master Pro(No Ad) – Who Use My WiFi? با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با قیمت 2.49 دلاریش امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این برنامه را به صورت رایگان از وبسایت پر بازدید فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.0.8 :

* توانایی جست و جوی پسوورد روتر
* ابزار های پینگ

WiFi Router Master Pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود WiFi Router Master Pro(No Ad) – Who Use My WiFi? 1.0.8 – برنامه مدیریت روتر وای فای مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..