تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی پزشکیان به مناسبت پیروزی کشورمان در برابر مراکش +تصویر

پزشکیانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال کشورمان که برای بار پنجم به رقابت های جام جهانی فوتبال راه یافته است در گروه دوم این رقابت ها با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم‌گروه شده است.

شب گذشته در اولین دیدار این گروه دو تیم ایران و مراکش به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر ملی پوشان کشورمان رو به رو بود.

این پیروزی با واکنش ها و تبریک های زیادی از سوی مردم و مسئولین در فضای مجازی مواجه شد. مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی هم با انتشار تصویر و متنی کوتاه به این پیروزی دلچسب واکنش نشان داد. پزشکیان نوشت:

با هم قهرمانیم

 تُرک و فارس و کُرد و بلوچ و عرب و ترکمن و لُر فرقی نمی‌کنه؛ همهٔ ما ایرانی‌ها باید برای پیشرفت کشورمون تلاش کنیم.

پزشکیان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی پزشکیان به مناسبت پیروزی کشورمان در برابر مراکش +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..